Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 113 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

juuh elikkäs aamupala juuh elikkäs aamupala
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Runkkumatskua Runkkumatskua
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
Niin notta, Burgers Niin notta, Burgers
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
Tonnikala pastavuoka Tonnikala pastavuoka
1.2kg naudan läskiä 1.2kg naudan läskiä
Pizzaa Pizzaa
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
Mitäs tänään syötäisiin? Mitäs tänään syötäisiin?
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa
Läskeilyä Läskeilyä
Nam nam! Nam nam!
Bon apetit Bon apetit
 797 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.91 MB, 1 tiedosto, 29.02.2024 03:09:23
[ + 0 | ]

Kebab

[68168] [tiedosto.jpg] [2.91 MB] [3968x2976] [] []
tiedosto.jpg

29.02.2024 22:46:39
#602462 [+-] Piilota Suosittele

>>602437
Abu Fuadin tulista kastiketta päälle. Sitten Santa Marian Chili Explosion -myllystä rahirahirahi kunnolla makua päälle. Roiskitaan vielä Heinzin chilikastikettakin mukaan. Kyllä se ainakin paranee, mutta paraneeko tarpeeksi jääkin sitten mysteeriksi.

01.03.2024 22:44:30
#602686 [+1] Piilota Suosittele

>>602462
Voi elämä 🥵 tulin juuri paskalta, jööti oli neekerinkyrpää vastaava, mutta happoa täynnä. Ai saatana, ja kerta oli neljäs tänään, jöötiä tuli metrikaupalla, enkä syönyt eilen kuin yöllä kaksi leipää.

Tuntuu kuin olisi raiskattu. Myös verellä on osuutta asiaan. AI SAATANAN SAATANA!

01.03.2024 23:01:18
#602701 [+-] Piilota Suosittele

>>602686

Mutta ei tule jöötiä. Luikuria vain laskee. Liikaa stressiä, liikaa happoja, liian nopea elimistö, ikävä reaktio kahviin, liikaa mausteita ja ehdottomasti liikaa rasvaa. Ongelma lähinnä aamupäivällä ja lounaan jälkeen. Sitten rauhoittuu eikä tarvitse juosta vessassa.

03.03.2024 20:47:33
#603111 [+-] Piilota Suosittele

>>602701
Miedot alkoholijuomat (olut, viini) nopeuttavat ruoansulatusta ja estävät haiman tuottaman hormonin tuotantoa joka lisäisi vasta-aineita vatsan hapoille. Nyt kun haima toimii vajaakäynnillä, se on pahempaa, ja osaan tasan tarkkaan ajoittaa sen 4-3 viikon väliin tästä kun join viinaa jota en normaalisti juo. Se on sitten tässä. Haima ei palaudu.

[ 7 viestiä | ]