Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lohea ja muuta settiä Lohea ja muuta settiä
Hyvät setit Hyvät setit
Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
Riisikana sörsselssön Riisikana sörsselssön
Eväsleivät Eväsleivät
Oma tekemä las akne Oma tekemä las akne
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Nacho pelti Nacho pelti
Liekkilohta Liekkilohta
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
damn that's a bread damn that's a bread
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
Uuuniohea ja perunaa Uuuniohea ja perunaa
aamupala aamupala
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Naku pyys Naku pyys
 902 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.15 MB, 1 tiedosto
17.01.2020 22:02:31
[ + 5 | ]

Kermainen läskisoossi

[38636] [20200117_210045.jpg] [1.15 MB] [2560x1440] [] []
20200117_210045.jpg

läskisoossi

 · 

läskisoosi

 · 

juuh elikkäs

(71)
17.01.2020 23:47:14
#295260 [+-] Piilota Suosittele

Ei.

t. Ei.

Tänään lounastettiin Espoossa lounasravintolassa ja katseltiin tummaihoista ihastuttavaa kassatyttöstä, joka kunnioitettavalla vauhdilla ja rivakkuudella painoi menemään ympäri ravintolaa.

Ja se ruoka... oi perkule. Oli aivan niin maan perkuleen hyvää possua, hyvää salaattia ja maukasta majoneesia. Unohtamatta hyvin kypsytettyjä ja maustettuja naudan isoja viisuja.

Oijjoijjoijjoi, toi me otetaan. Se ruoka ja kassatyttönen.
No, sain edes sen ensimmäisen.

[ 4 viestiä | ]