Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Lämpimän börheät leivät Lämpimän börheät leivät
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
jäätelökesä jäätelökesä
Terveysruokaa Terveysruokaa
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Nakkiperunat Nakkiperunat
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
Makaroonimössö Makaroonimössö
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
Kebab Kebab
Pihvi Pihvi
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa Eilistä spydöriä ja paistettua makkaraa
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Makaryllilaatikko Makaryllilaatikko
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Päivän safkat Päivän safkat
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
 1 138 näyttökertaa, 14 viestiä, 4.41 MB, 1 tiedosto
16.12.2019 18:07:50
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 16.12.2019.

Läskeilyä

[37737] [20191216_165326.jpg] [4.41 MB] [3456x4608] [] []
20191216_165326.jpg

17.12.2019 00:39:45
#283342 [+-] Piilota Suosittele

>>283294 Käy oikein hyvin. Tosin monessa paikkaa ne lätkii vaan jotain salaattikastiketta siihen. Mutta ite tehtynä majot pitsaan ennen paistamista niin aijai.

18.12.2019 14:42:11
#283784 [+-] Piilota Suosittele

Neliskanttinen vaihtoehto neliskanttiseen boksiin, varmaan vaan vaikeempi lätkiä ja roiskia täytteet siihen, mut se on isompi.

[ 14 viestiä | ]