Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Päivän safkat Päivän safkat
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
Homopata. Homopata.
Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
alaston kokki alaston kokki
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Yö palaa Yö palaa
Eiliset läskeilyt saatana Eiliset läskeilyt saatana
Naku pyys Naku pyys
nisti kys nisti kys
Nachopelti makkaroilla Nachopelti makkaroilla
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
Lihamakkara Lihamakkara
Iltapala Iltapala
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Leipäkakku Leipäkakku
Oujea Oujea
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
toisenlainen pitsa toisenlainen pitsa
Iltapala Iltapala
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
 787 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
05.01.2020 23:54:32
[ + 4 - | ]

Chimichangas

[38250] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [720x1280] [] []
tiedosto.jpg

uppopaisto

 · 

ruoka

(403)  · 

mättö

(66)  · 

buritto

 · 

rulla

(25)
24.02.2020 19:16:01 | 19:32:18
#311126 [+-] Piilota Suosittele

>>311113
Kuva ehkä valehtelee kokoa (ota mittaa tosta saku-tölkistä takana), mutta kyllä ne on ihan perus Santa Marian tortillalätkistä tehty. En ole mitään tortilloja nähny pakasteena niin nää ite pitää tehdä. Saa haluamansa täytteet. Eikä se uppopaistinta tarvitte. Kyllä ne munkitkin on tähän asti mummot paistanu kattilassa. Mitä nyt joskus on pirtti palanu.

24.02.2020 21:32:47
#311191 [+-] Piilota Suosittele

>>311126
Siel tex mex osastolla on kyl tuttuja tortillat, burritot sekä ne kippomaiset "veneet" sekä perus tacot tuttuja. Tää oli aika new. Tai ainakaan valmiina nähny.

24.02.2020 21:45:13 | 21:52:26
#311202 [+-] Piilota Suosittele

>>311191
Niin kyllähän sieltä kaupan valmisosastolta saa niitä päiviä kostuneita raakoja burrittoja (taitavat olla wrap nimellä kun maitojuomatkaan ei ole maitoa lakien mukaan). Tortillat pitää vähintään uunissa paistaa ennen syömistä eikä syödä suoraan paketista sitä höttöä. Tacoja saa kuulemma hesasta jostain Taco Bellistä, mutta muuten en tiedä, että valmiina saa. Taco "veneet" on niille joilla on peukalo keskellä kämmentä. Nachoja saa Amarillosta niin olisko siellä tacojakin? Muuten joutuu aikalailla tekemään täällä Suomessa itse noi tex mexit, että saa edes hämärästi autenttista.

[ 14 viestiä | ]