Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 143 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lohi paistosta Lohi paistosta
Elikkäs Villen puri Elikkäs Villen puri
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
Sapuskaa Sapuskaa
KATTI(LA) KATTI(LA)
ihana nainen ihana nainen
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Kebua taas Kebua taas
Terveysruokaa Terveysruokaa
Siitä nopea nakkikeitto Siitä nopea nakkikeitto
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
Mässy leivät Mässy leivät
Kanachili "I <3 U" Kanachili "I <3 U"
Päivän safkat Päivän safkat
Syömään Syömään
MMMmmmm... MMMmmmm...
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Noodlewich Noodlewich
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
 868 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto
10.09.2019 19:53:52
[ + 4 - | ]

Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa

[34123] [tiedosto.jpg] [0.81 MB] [2441x1905] [] []
tiedosto.jpg

oma

 · 

tekele

 · 

pizza

(167)
10.09.2019 21:55:20
#244817 [+-] Piilota Suosittele

>>244770
Bueno! Kantarelli käy pizzaan vallan mainiosti kuten myös mustatorvisieni ja suppilovahvero!

>>244812
Lehtisalaatti sopii melkein kaikkeen tai sellaisenaan itsestään voissa paistettuna. Itsellä sitä on onneksi rivi kasvipenkissä ja saan siitä lehtikaalia niin pitkään, kunnes hautautuvat lumeen. Niiden pakkaskestävyys on jotain ihan järkyttävää. Viime vuodelta 3 säilyi talven yli ja kaikki tuotti vielä tänäkin vuonna :D. En ymmärrä mistä niillä riittää kasvuvoimaa.

10.09.2019 23:24:13
#244847 [+-] Piilota Suosittele

Ananas kuuluu pizzaan. Ihan niinku oliivit ja aurajuustokin. Simpukka ja rucola ei kuulu pizzaan. Maku asioita, joissa vain minä olen oikeassa :)

11.09.2019 17:45:42
#245081 [+-] Piilota Suosittele

>>244817
En ymmärrä mistä niillä riittää kasvuvoimaa

Siitä että naapurin kissa käy siinä kohden merkkaamassa reviirinsä. Vai itsekkö käyt?

>>244847
joissa vain minä olen oikeassa

Sama kai se mitä pizzaansa haluaa, mutta että simpukka saatana :D

Jauhelihapizzaa en tilaa enää ikinä.

12.09.2019 15:55:44
#245349 [+-] Piilota Suosittele

>>245081
Ei ole kissaa alle 2km säteellä, joten itse hoidettava operaatio. Oon varmaan viimeksi kussut vessanpönttöön, kun kävin porukoilla. Mikään ei ole sen vapauttavampaa kuin helpottaa painetta metsän tai pellon reunassa.

12.09.2019 16:09:44
#245360 [+-] Piilota Suosittele

>>245349
Hehheh, totta. Ei duunissakaan ole vessaa kilometrien säteellä, eikä kukaan päästäis tosta vaan erämökkiinsä toista kuselle :D

Ehkä jos kuset kastelukannuun, ja kastelet vain vierestä ja juuresta niin salaatti ei maistuisi niin kuselta?

[ 10 viestiä | ]