Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä Perkele ei löytynyt kuin vääriä sieniä
millonkaha mää opin millonkaha mää opin
kesän merkki kesän merkki
Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti Kana-Tonnikala-Jalopeno-Kaiser-Pastasalaatti
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks... Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
piiras piiras
Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla
Evöstä Evöstä
Lohi paistosta Lohi paistosta
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
Hampurilaishaaste Hampurilaishaaste
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
hot dog hot dog
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
Iskenderr kebu Iskenderr kebu
Rasvapalo Rasvapalo
Lihan savustusta Lihan savustusta
 712 näyttökertaa, 18 viestiä, 1.59 MB, 1 tiedosto
12.09.2019 02:06:26
[ + 3 | ]

Iltapala

[34184] [20190912_020445.jpg] [1.59 MB] [2560x1440] [] []
20190912_020445.jpg

kanapallot

 · 

lohileivät

 · 

gin tonic

12.09.2019 17:20:07
#245404 [+-] Piilota Suosittele

>>245266
Kylmä-savulohi ruisleipiä +1

Siis varmaan meinas että ruisleipä tilalle. Se on jo herkkua. Kala on kyllä jotenkin liian vaaleeta, ja lihapullat eroon kalaleivistä!

12.09.2019 17:54:47
#245424 [+-] Piilota Suosittele

>>245404
Jaa-a aika mielenkiintosesti artikuloitu jos sitä tarkotti. Ja kala näyttää kyllä melko lidl-tieriltä, mutta mausta en osaa näin sanoa.

12.09.2019 18:07:43
#245428 [+-] Piilota Suosittele

>>245424
Sellanen punanen, hyvin suolattu ja josta saa leivänpäälisviipaleet irti ilman sirkkeliä. Herkkuruokaa ruisleivän kanssa. Kallista kyllä.

Niitä ei tule syödä kala- tai nakkisopan kanssa jos on yhtään makuaistia.

Eiks kylmäsavulohessa ole jonkun sortin salmonellavaara?

12.09.2019 18:29:28
#245448 [+-] Piilota Suosittele

>>245428
Sellanen punanen, hyvin suolattu ja josta saa leivänpäälisviipaleet irti ilman sirkkeliä. Herkkuruokaa ruisleivän kanssa. Kallista kyllä.

Joo ei se laadukasa oo mitää ilmasta. Hyvää kyllä.
Niitä ei tule syödä kala- tai nakkisopan kanssa jos on yhtään makuaistia.

Itseasiassa kylmäsavu sopii hyvin kalasoppaan jos on porvari. Teet kunno lohisopan liemestä ja sit lopussa ku soppa o valmis ni nakkaat vähä kylmäsavua sekaa että kypsyy mahollisimman vähä.
Eiks kylmäsavulohessa ole jonkun sortin salmonellavaara?

Tuskin sen enempää kun muissakaan raaoissa lohissa. Eli taitaa olla aika olematon.

12.09.2019 18:37:04
#245454 [+-] Piilota Suosittele

>>245448
Mutta olemassaoleva. Vähän kuten se, että kuolen meteoroidin iskiessä tuosta katon läpi niskaani.

Pidän kylmäsavulohta samalla tavalla arvossa kuin lohenmätiä. Lohenmäti kuuluu vaan sitten joulupöytään lähinnä. Kallista on elämä.

On hyvä syntyä ja elää lapsuutensa vähän varattomampana niin arvostaa tiettyjä asioita. Näin ei ole ylimpien päättäjiemme osalta ikävä kyllä.

Harhailen taas aiheesta, mutta vitut siitä. Tänään otan.

12.09.2019 18:42:51
#245456 [+-] Piilota Suosittele

>>245454
Jätä enskerral ottamatta ni säästät rahea ostaa 150g kylmäsavuu ja testaat lohisopan kanssa sitte. Sitä en tiiä onko 6/5 vai ei, mutta lupaan että maistuu.

12.09.2019 18:53:59
#245463 [+-] Piilota Suosittele

>>245456
Yleensä kun teen tai tehdään, tehdään sellanen 10l kerralla, ja pakostikin joutuu osan pakastamaan. Sinne menis aika paljon kallista kalaa. Nyt ei oo verkoille kerennyt tai oikeastaan jaksanut, ja kalavarastot on syöty loppuun kaikista neljästä pakastimesta. Hirveä on ja paljon, mutta käsittääkseni se ei ole lohisopan ainesosa. Savustettua lohta kaupasta yleensä käytetään. Ei sekään halpaa ole.

Kai sitä voi omaan vielä tulikuumaan annokseensa ripotella?

[ 18 viestiä | ]