Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 148 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Tonnikalajuusto munakas Tonnikalajuusto munakas
Ruokea suatana Ruokea suatana
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Chimichangas Chimichangas
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Tämmönen päivä Tämmönen päivä
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Kermaperunakebu Kermaperunakebu
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Kaanin käsky Kaanin käsky
nannaa nannaa
Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta
Oujea Oujea
Burgeri Burgeri
Liha, kana ja jättikatkarapu Liha, kana ja jättikatkarapu
Hot dogs Hot dogs
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋 omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
 910 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto
30.08.2019 14:55:38
[ + 2 | ]

Kanakebu torilta kreikkalaisten kojusta

[33848] [20190830_145311.jpg] [1.42 MB] [2560x1440] [] []
20190830_145311.jpg

kanakebab

 · 

juuh elikkäs

(71)
30.08.2019 17:41:43
#241643 [+-] Piilota Suosittele

>>241640
Runkkaaminen on terveellistä.

Niinhän ne sanoo. Sanovat myös että parisuhde on terveellistä.

nyt lentää sperma

En tarvinnut tätä informaatiota. Noh, onhan se kivempaa että se sperma lentää naisen sisään. Vaikka korvaan. Onhan niillä aukkoja.

30.08.2019 22:05:59
#241738 [+-] Piilota Suosittele

>>241589 Iha jees/5, toi valkonen mähnä sopi aika hyvin ransujen dipiks. Punasipulitki oli tuoreita eikä liian vahvoja eikä sellasia vehkeeltä maistuvia tummuneita vanhoja paskoja.

31.08.2019 10:56:39
#241873 [+-] Piilota Suosittele

>>241738
Sipulit? Aah joo, itse en niistä perusta. Enkä jalapenoista, oliiveista tai fetajuustosta, vaikka joskus kelpaavat, mutta salaatti kebabin ja ranskisten kanssa on hyvää.

[ 15 viestiä | ]