Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Otettii sisäxilettä Otettii sisäxilettä
>börde spargel :D >börde spargel :D
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
Nachopelti makkaroilla Nachopelti makkaroilla
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
Lihapataa muusilla Lihapataa muusilla
Nacho pelti Nacho pelti
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Yö palaa Yö palaa
kuosipala kuosipala
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
Kanaa Kanaa
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
 860 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
23.02.2019 02:57:24
[ + 3 | ]

7/10

[24906] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [694x431] [] []
tiedosto.jpg

pekoni

(50)  · 

herkkusieni

(5)  · 

sulatejuusto

23.02.2019 02:59:04 | 02:59:23
#163277 [+-] Piilota Suosittele

Herkkusieniä koskenlaskija-ruohosipulitäytteellä käärittynä pekoniin.

Henk.koht. yritys opetella syömään sieniä. Onnistuin ponnistuksessa mutta on ne vaan limasta kumia. Voi tosin johtua kokistakin; juustoa oli turhan paljon per sieni ja ruohosipulia taas olisi saanut olla enemmän, ei maistunut seassa ollenkaan. >:3

23.02.2019 05:00:07
#163297 [+-] Piilota Suosittele

Mä taas tykkään sienistä tosi paljon.
Varmaan opein jo pienenä tykkäämään, kun olin ukin kanssa keräämässä sieniä syksyllä sillon ku ei oltu kalastamassa tai metsästämässä.

23.02.2019 15:09:05
#163447 [+-] Piilota Suosittele

>>163277
Herkkusienet on iha shit tier. Ne on limasia ja mauttomia, ainoo millä ne saa "maistuu" jollekki on just tollaset pekonijuusto mätöt. Kanttarellit ja suppilovahverot parhaita suomalaisia sieniä, mutta iha perus mettäsienet kuten tatit ja rouskut on iha jepa. Jos saat jostain esim suppiloita niin ihan perus kastike on jumalainen, paista sienet ja vitusti: sipulii voissa. Sitte lisäät ruokakermaa ja vähä siinä vielä hauduttelet ja sitte lämit sitä soosia ihan mihin vaan ni 5/5. Omat lempparit peruna tai ruisleipä.

[ 6 viestiä | ]