Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Iltasafkat Iltasafkat
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Pihvin pihvi Pihvin pihvi
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Paahdettua kanaa uunista osa 2 Paahdettua kanaa uunista osa 2
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
jäätelökesä jäätelökesä
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Makaroonimössö Makaroonimössö
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Kaalepata (ei se manne) Kaalepata (ei se manne)
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
savuahvenoita savuahvenoita
Herkkujen herkku Herkkujen herkku
Uuuniohea ja perunaa Uuuniohea ja perunaa
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
Nakkiperunat Nakkiperunat
Nam nam! Nam nam!
 825 näyttökertaa, 22 viestiä, 4.79 MB, 1 tiedosto, 16.01.2019 20:59:49
[ + 6 | ]

Sitä hyvää keittoa

[22976] [naggigeiddo.jpg] [4.79 MB] [4128x3096] [] []
naggigeiddo.jpg

nakkikeitto

16.01.2019 21:28:42 | 21:28:56
#147869 [+-] Piilota Suosittele

147866

Porkkanatki o kuorimatta. Syön aina kuorinee porkkanat ja perunat. Paitti joskus muussii kuorin perunat. Ja tosimieshän ei pelkää sipulia.

16.01.2019 22:29:43
#147909 [+-] Piilota Suosittele

147902

Itse en laittaisi noista mitään paitsi ehkä selleriä.

Perunoissa ja porkkanoissa vitamiinit ja muut on suurimmaksi osaksi kuorissa. Lisäksi tuo luonnetta ruokaan.

Nakkeja en yleensä osta ikinä, koska E250.

16.01.2019 22:42:10
#147924 [+-] Piilota Suosittele

147902

Ei oo naurista ei. En jaksa ostaa keittoa varte pientä määrää naurista tai lanttua ku en käytä muuhun.
Pippuria on.
Selleri vähä smaa juttu ku en käytä muuhun.
HMP ei kuulu keittoon.
Pekoni ei kuulu keittoon. Siis hyi vittu en haluu tietää miltä keitossa maistuu jotku lötköt pekonisiivut.
Liemi nyt on laihaa ku ei siihen oo mitää kermaa tai mitää suurennoksia tehty. Ihan perus keitto, ei kuulu suurentaa.

16.01.2019 22:53:26
#147933 [+-] Piilota Suosittele

>>147931
Ei oo kiinni jaksamisesta. Joskus lapsena kuorin perunoita ku luulin että niin pitää tehä. Sitte myöhemmin opin että se on oikeestaan vaan huono tapa. Sitte lopetin kuorimisen. Ehkä säkin joskus opit.

17.01.2019 06:03:52
#148132 [+-] Piilota Suosittele

148019

En nyt välttis ottas neuvoa joltain spurgulta joka on luultavasti tuhonnu kaikki makusilmunsa. Ja ihan näin jatkoo varten se on tippuri, ei pippuri. Tiitä sitte itekki mitä laitat ruokiis. Ja tiedänpähän nyt mista homofantasias on tullu :D

17.01.2019 19:48:35
#148369 [+-] Piilota Suosittele

148366

Et oo tuonu tupakointia esiin. Viinan käyttö tosin on tasoa spurgu. Toki oisin voinu olettaa että röökiä kuluu, mutta koitan olla vähemmän vammanen ku sä.

17.01.2019 19:58:07
#148374 [+-] Piilota Suosittele

148373

Etkö sä just tehny tossa päivitykset että muisti menny, kämppä sotkettu ja ovenki olit unohtanu auki? Ei kuullosta iha normi setiltä. Tai siis ei pitäs kuullostaa.

18.01.2019 08:39:28
#148641 [+-] Piilota Suosittele

148513

vedän vitusti viinaa ja sekoilen kännissä

ei saa sanoa spurguks

sano muita homoiks jne ilman minkäänlaista todellisuus pohjaa

Jooh hermmanni hei pls.

[ 22 viestiä | ]