Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Chimichangas Chimichangas
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Mitäs tänään syötäisiin? Mitäs tänään syötäisiin?
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
hot dog hot dog
piiras piiras
Jauhelihariisipata Jauhelihariisipata
Lehtipiheevii Lehtipiheevii
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
Isänpäivä kakku Isänpäivä kakku
tein tämmöstä matoruokaa tein tämmöstä matoruokaa
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
Päivän safkat Päivän safkat
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas. Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.
Oma tekemä las akne Oma tekemä las akne
kaalisiili kaalisiili
Tonnikalajuusto munakas Tonnikalajuusto munakas
Nacho pelti Nacho pelti
Grilli Grilli
 797 näyttökertaa, 29 viestiä, 1.36 MB, 1 tiedosto
21.04.2020 23:52:07
[ + 2 | ]

Kanasoossia ja pottuja

[42150] [20200421_235002.jpg] [1.36 MB] [2560x1440] [] []
20200421_235002.jpg

kanakastike

 · 

juuh elikkäs

(71)
23.04.2020 00:22:47
#335025 [+-] Piilota Suosittele

>>334757
Kuoritko omenankin?

En

>>334789
kuorissa on paljon kuitua

Saan kuitua ruisleivästä, ja tykkään perunasta jossa ei ole vittumaisia kuoria seassa.

>>334844
Ite teen muusin raastimella

Tää vois olla kompromissi, olettaen että keität niitä vähän aikaa raastamisen jälkeen.

Ja onkos tämä nyt kysymyksenä samanlainen kuin kuinka päin vessapaperi laitetaan, tai kuuluuko ananas pizzaan?

23.04.2020 04:27:55
#335127 [+-] Piilota Suosittele

>>335025
Saan kuitua ruisleivästä, ja tykkään perunasta jossa ei ole vittumaisia kuoria seassa.


Kuoritko ruisleivänkin? Ei olisi uskonut. Onko siinä mitään kuorimista?

23.04.2020 06:58:40 | 06:58:58
#335163 [+-] Piilota Suosittele

>>335127
Kuoritko ruisleivänkin?

Kyllä. Kuorin reunat hampailla aina ensin. Joku lapsuudesta jäänyt tapa kai, mutta syön ne myös.

Kananmunat syön aina kuorineen. Kuorissa on paljon terveellistä kalsiumia.

23.04.2020 23:44:40
#335416 [+-] Piilota Suosittele

>>335313
Ei tule jos ei telakoidu.

Pieni porukka kasaantuu grillini ääreen vappuna, ja telakoitumiset voit pitää fantasioinasi. Sitä ei, tai siis en myönnä että sitä tapahtuisi edes saunassa illemmalla läpällä ja kännissä.

[ 29 viestiä | ]