Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Elämme outoja aikoja. Elämme outoja aikoja.
ALLAHY AKBARRRRRRRRRR ALLAHY AKBARRRRRRRRRR
Taas ennakoitiin sukupuoli II Taas ennakoitiin sukupuoli II
Jenkemiä Jenkemiä
Mikki, Minni ja somali Mikki, Minni ja somali
Ruotsi Ruotsi
Kannattajat Kannattajat
Nainen Nainen
Idols on rasistinen Idols on rasistinen
Tanskan menoa Tanskan menoa
GIBS GIBS
MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa MMEEnno on hurjaa eikä kellään oo kurjaa
Päivitetty uutiskieli Päivitetty uutiskieli
Syö pillereitä, mielipuoli Syö pillereitä, mielipuoli
Kokoomus! Kokoomus!
Mitä? Mitä?
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
Kuumies, Kuumies, etkö nää Kuumies, Kuumies, etkö nää
Totuus Totuus
Hyvä Goy Hyvä Goy
karkotetta karkotetta
Pitbull scum Pitbull scum
Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin
skankhunt42 skankhunt42
@-
 784 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto
01.12.2018 21:29:26
[ + 0 | ]

joku Darius

[21132] [tiedosto.png] [0.01 MB] [856x258] [] []
tiedosto.png

amerikka

(101)  · 

trump

(332)
01.12.2018 21:39:30
#127492 [+-] Piilota Suosittele

>>127487 Kyllähän meidän propagandassamme esitellään Venäjän pienimmätkin epäkohdat suurina ongelmina, Kiinassa ja arabimaissa kaikki kiiltää ja Amerikassa on vikana vain Trump.

01.12.2018 21:41:52
#127494 [+-] Piilota Suosittele

>>127492 En ole nähnyt yhtään uutista tai juttua esim. siitä miten venäjän ihmiset voi. Ehkä venäjällä, mutta muualla ei esitetä.
Kirjoita googleen venäjällä ihmiset voi huonosti niin etpä löydä mitään.

02.12.2018 02:42:12
#127628 [+-] Piilota Suosittele

Ei ole kauaa aikaa kun katsoin jonkun tubettajan vierailua venäjällä. Kyseli ihmisiltä Moskovan torilla mielipidettä Putinista. Suurin osa ei halunnut (uskaltanut) kommentoida. Pieni osa kehui ja vastaava osa varovaisesti arvosteli. Pari hassua uskalsi haukkua pystyyn.

03.12.2018 09:58:51 | 10:00:43
#128042 [+-] Piilota Suosittele

>>127647
Hahhah :D Sen takia niillä on ne kamerat joka autossa. Joita ilman, meillä ei ois mitään videodataa siitä steroidista joka pamahti siellä.

Oispa ollut 1908 hevosillakin kamerat ;)

[ 7 viestiä | ]