Perustaja Rampa

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.06.2018 00:53:14 Jäseniä 7 Vierailuja 2 137 Medioita 241

Aiheina ulina/nälvintä ilman mitään pyrkimystä parantaa nk. ongelmaa, kunhan heitetään kakkia puusta toiseen. :>
Kuvissa seikkailee politiikka, etnisyys, sukupuoli, seksuaalisuus jne.
Ehkä hitunen shitposteja, mutta ensisijaisesti turhaa mussutusta.

Terrorismi Terrorismi
Apinalauman kesyttäjä Apinalauman kesyttäjä
muutama RASMUS juttu muutama RASMUS juttu
Poliisit otti Nakuankan kiinni Poliisit otti Nakuankan kiinni
Ihan vitun normaalia Ihan vitun normaalia
Ei autoja minnekään! Ei autoja minnekään!
Triggers Triggers
Kiitos halla-aho :D Kiitos halla-aho :D
Dodiin Dodiin
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
Vihreät III Vihreät III
uuniin uuniin
Auto hajosi Auto hajosi
Veikkasin uskovaisten luottoa Veikkasin uskovaisten luottoa
Ass hunter Ass hunter
vieraslajit vieraslajit
Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin Poliisin uusi koodi mamu tapauksiin
Hirvisaari :D Hirvisaari :D
Nainen Nainen
Ikuinen neekerinpyörä Ikuinen neekerinpyörä
17-vuotias sotaorpo 17-vuotias sotaorpo
varoitus, lähestytään hervantaa varoitus, lähestytään hervantaa
Suvakki Suvakki
Silti valkoinen heteromies on syyllinen kaikkeen Silti valkoinen heteromies on syyllinen kaikkeen
 1 019 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
19.03.2019 15:18:03
[ + 6 | ]

Kultamunat kuoriutuvat!

[26493] [kultamunat.jpg] [0.11 MB] [922x452] [] []
kultamunat.jpg

kultamuna

 · 

pakolainen

(47)  · 

pakolaiset

(34)  · 

kultamunat

 · 

kuoriutuminen

 · 

mädätys

(7)  · 

mamutus

(8)  · 

mamu

(210)  · 

mamut

(32)  · 

rikastus

(6)
19.03.2019 16:13:32
#173006 [+-] Piilota Suosittele

>>172992
Sitten voi hyvillä mielin leikata vanhuksilta, lopettaa pari koulua ja lopettaa tiestön hoito, mutta pääseepä anterot taputtamaan karvaisia käsiään yhteen optulan tilastot takataskussa.

19.03.2019 16:49:28
#173023 [+-] Piilota Suosittele

Nauratti päivän Turun Sanomat, jossa todettiin persujen laskelmien menneen perseelleen, koska ”OSA somaleista käy töissä” ei vidu =)

19.03.2019 17:22:54 | 19:29:37
#173070 [+1] Piilota Suosittele

Olen kuullut, että olisi yli 3 miljardia käytettävää valuttaa enemmän jos ei vastaanotettaisi turvapaikanhakijoita. Olen myös kuullut, että turun puukotusta ei olisi tapahtunut jos ei oltaisi otettu turvapaikanhakijoita.

19.03.2019 18:14:12
#173109 [+-] Piilota Suosittele

>>173070 ei olisi enempää rahaa, olisi vähemmän velkaa. Suomalaisten vanhusten takia ei otettaisi velkaa kuin siinä tapauksessa, että se taatusti Alexanderin ja Jyrkin kavereiden taskuun lyhentämöttömänä - ilman sentinkään veronmaksua Suomeen.

19.03.2019 18:15:16
#173113 [+-] Piilota Suosittele

olen kuullut että kaikki minun kanssa eri mieltä olevat pitäisi lahdata. mutta kanssani ei asu kukaan, joten syytän lääkkeitä

20.03.2019 10:13:31
#173436 [+-] Piilota Suosittele

Seuraava askel on koulutus. Luokkakoot kasvavat, rahaa ei riitä kouluille. Opetusjärjestelmä vavahtelee. Suomi putoaa banaanivaltioksi hyvässä tahdissa.

[ 11 viestiä | ]