Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.03.2018 00:07:18 Jäseniä 2 Vierailuja 420 Medioita 46

Sain messengerissä viestin joltakin narkkarilta, joka uhkasi seuraavan kerran täälläpäin käydessään hakata minut tiputuskuntoon. Ilmeisesti olin loukannut häntä jotenkin kommentissani Runopojan kuolemaan liittyvässä uutisjutussa. No minähän tietenkin siitä niin peljästyin, että minun oli ihan pakko katumuksen merkkinä perustaa Jimi Karttusen muistokanava tänne, kun en muutakaan keksinyt. Lepää rauhassa kaunis prinssi.

Olikin persu Olikin persu
Ihana nainen Ihana nainen
Granitin tiedonhankinta Granitin tiedonhankinta
Keskustelua Nakuankan kanssa Keskustelua Nakuankan kanssa
Kuinka löydät Granitin Kuinka löydät Granitin
Persut määkii laumassa Persut määkii laumassa
Herkkua Herkkua
;3 ;3
Lumihiutale Lumihiutale
Hapsi, Granit ja Basso Hapsi, Granit ja Basso
Granitin hakuhistoria Granitin hakuhistoria
Persujen uusi motto Persujen uusi motto
Niin se vaan pyörii Niin se vaan pyörii
Vasemmiston ja oikeiston ero Vasemmiston ja oikeiston ero
Hollywoodin agenda! Hollywoodin agenda!
Luolaston pojat Luolaston pojat
Näen luolastolaisen Näen luolastolaisen
Senkin Senkin
Ihan on äitinsä näköinen Ihan on äitinsä näköinen
Vatnik-puolue Perussuomalaiset Vatnik-puolue Perussuomalaiset
Pesulla Pesulla
Psyykksiset voimat vain pakotti Psyykksiset voimat vain pakotti
Ei koskaan enään IKEAan Ei koskaan enään IKEAan
Kekkonen ei ollut persu Kekkonen ei ollut persu
 440 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
17.11.2025 18:32:19
[ + 1 | ]

Liberaalit

[84519] [1000012085.jpg] [0.03 MB] [480x480] [] []
1000012085.jpg

persut

(247)  · 

maga

(61)  · 

sivistys

17.11.2025 18:49:26
#727162 [+3] Piilota Suosittele

Libtard-ämmä on unohtanut tuosta sanasta "familiar" prefiksin "un", mutta sehän on ymmärrettävää, kun ottaa huomioon tuon viimeisen sanan.
t. kuulemma magapersu

17.11.2025 18:53:24
#727164 [+-] Piilota Suosittele

>>727162
Mitä vittua sä selität?
Tai jos nyt sitte kuiteski sanotaan sun olevan oikeessa, niin kerro kuinka vitussa konservatismi muka olisi jotenki sivistyneempi juttu?

18.11.2025 14:10:20 | 14:10:53
#727243 [+-] Piilota Suosittele

>>727164 No vittu onhan se. Liberalismiin kuuluu katumellakointi, terrorismi, kirjojen poltto jne, konservatismi on jo nimensä mukaisesti rauhallista ja säilyttävää. Kumpi sinusta on sivistyneenpää, liberaalien riehuminen ja rikkominen vai konservatiivien rauhallisuus ja säilyttäminen?

Ja ennen kuin alat paasaamaan ja ulisemaan jotakin vammavasemmistolaista humanistipaskaa, muista että kysyit sivistyneisyydestä, et muusta.

[ 7 viestiä | ]