Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.03.2018 00:07:18 Jäseniä 2 Vierailuja 420 Medioita 46

Sain messengerissä viestin joltakin narkkarilta, joka uhkasi seuraavan kerran täälläpäin käydessään hakata minut tiputuskuntoon. Ilmeisesti olin loukannut häntä jotenkin kommentissani Runopojan kuolemaan liittyvässä uutisjutussa. No minähän tietenkin siitä niin peljästyin, että minun oli ihan pakko katumuksen merkkinä perustaa Jimi Karttusen muistokanava tänne, kun en muutakaan keksinyt. Lepää rauhassa kaunis prinssi.

Pesulla Pesulla
Näen luolastolaisen Näen luolastolaisen
Persujen painajainen Persujen painajainen
Persuja ei tarvitse suvaita Persuja ei tarvitse suvaita
Kekkonen ei ollut persu Kekkonen ei ollut persu
Hollywoodin agenda! Hollywoodin agenda!
Liberaalit Liberaalit
;3 ;3
Miten se olikaan? Miten se olikaan?
Purra: "Sehän ei meille käy" Purra: "Sehän ei meille käy"
Snibedi snab Snibedi snab
Senkin Senkin
Luolaston pojat Luolaston pojat
Vasemmiston ja oikeiston ero Vasemmiston ja oikeiston ero
Mutku maahanmuutto Mutku maahanmuutto
Ihana nainen Ihana nainen
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
Granitin hakuhistoria Granitin hakuhistoria
Nationalistit Nationalistit
Lumihiutale Lumihiutale
Haittasuomalainen puolue Haittasuomalainen puolue
Keskustelua Nakuankan kanssa Keskustelua Nakuankan kanssa
Persu-magat Persu-magat
Älä komppaa äärioikeista Älä komppaa äärioikeista
 506 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
16.11.2025 17:35:36
[ + 1 | ]

Persujen painajainen

[84510] [Persujen_painajainen.jpg] [0.12 MB] [1280x853] [] []
Persujen_painajainen.jpg

putinistit

 · 

persut

(247)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

norski

(36)  · 

autisti

(21)  · 

kehitysvammainen

(12)
17.11.2025 19:58:06
#727174 [+1] Piilota Suosittele

>>727123 ei ne vihervassarit ei osaa maailman karttaa. kaikki asiat on joko niinkuin ne haluaa ja kaikki muu on persua. säälittävää kun järki ei vihervassareilla ei vaan riitä.

19.11.2025 15:12:18
#727336 [+1] Piilota Suosittele

Tässä saattaa olla sellanen vinha perä, et itäisestä Venäjästä on viety paljon porukkaa Ukrainaan ja puhuttu paskaa suu ja silmät täyteen. Vähän ku sellasena etnisenä puhistuksena. Jahka porukka tulee kotia niin totuus alkaa paljastua niin alueet Krasnojarskin aluepiiristä itään voi alkaa haluta itsenäisyyttä. Ja miksei haluais olla esim Japanin talouspiirin alueella joka on lähempänäkin kuin Moskova.
Ja jos näin käy, niin apajilla on muitakin kuin Nipponit.

[ 9 viestiä | ]