Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.03.2018 00:07:18 Jäseniä 2 Vierailuja 420 Medioita 46

Sain messengerissä viestin joltakin narkkarilta, joka uhkasi seuraavan kerran täälläpäin käydessään hakata minut tiputuskuntoon. Ilmeisesti olin loukannut häntä jotenkin kommentissani Runopojan kuolemaan liittyvässä uutisjutussa. No minähän tietenkin siitä niin peljästyin, että minun oli ihan pakko katumuksen merkkinä perustaa Jimi Karttusen muistokanava tänne, kun en muutakaan keksinyt. Lepää rauhassa kaunis prinssi.

Miten se olikaan? Miten se olikaan?
Persua nyrkillä nekkuun Persua nyrkillä nekkuun
Persut määkii laumassa Persut määkii laumassa
Ihan on äitinsä näköinen Ihan on äitinsä näköinen
Hapsi, Granit ja Basso Hapsi, Granit ja Basso
;3 ;3
Hollywoodin agenda! Hollywoodin agenda!
Keskustelua Nakuankan kanssa Keskustelua Nakuankan kanssa
Herkkua Herkkua
Kekkonen ei ollut persu Kekkonen ei ollut persu
Persu-magat Persu-magat
Näen luolastolaisen Näen luolastolaisen
Ei koskaan enään IKEAan Ei koskaan enään IKEAan
Pesulla Pesulla
Persun auto Persun auto
Nationalistit Nationalistit
Persitalibanit Persitalibanit
Kuinka löydät Granitin Kuinka löydät Granitin
Terveiset persuille Terveiset persuille
Hyvee joulua Hyvee joulua
Persuja ei tarvitse suvaita Persuja ei tarvitse suvaita
Psyykksiset voimat vain pakotti Psyykksiset voimat vain pakotti
Purra: "Sehän ei meille käy" Purra: "Sehän ei meille käy"
Persujen uusi motto Persujen uusi motto
 470 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
23.10.2025 21:06:12
[ + 0 | ]

Persut määkii laumassa

[84017] [1000011958.jpg] [0.07 MB] [720x714] [] []
1000011958.jpg

persut

(247)  · 

maga

(61)  · 

maahanmuutto

(85)
23.10.2025 22:38:28 | 22:39:23
#723354 [+2] Piilota Suosittele

Nii miten ois ne paperit ni saat jatkaa ihonväristäsi riippumatta ellet ole pahemman luokan rikollinen.

Miksi luulette, että norski päätti muuttaa jäävuorelle, jonne pääsee lautalla kerran kahdessa vuodessa?

23.10.2025 23:52:20
#723363 [+4] Piilota Suosittele

Öö ?
Tänäpäivänä kutakuinkin kaikilla ihmisillä on kuitenkin jokin kansalaisuuden todistava asia olemassa.
Jos ei ole näyttää mitään dokumenttia tai henkilötietoja löydy mistään järjestelmästä,
niin on aika hyvä epäily muiden kansalaisuuteen liittyvien tuntomerkkien
perusteella, että kaikki ei ole kunnossa.

Ja toinen, että tuolla laitoksessahan ne loppupelissä käydään läpi viimeistään, että
onko oikeutusta olla maassa vai ei. Sieltä laittavat koneeseen ja takaisin kotia on
ollut käytäntö jo tovin.

Tekemällä tehty kuva, joka ei vastaa todellisuutta.

1/5 yritys norjis.

[ 6 viestiä | ]