Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.03.2018 00:07:18 Jäseniä 2 Vierailuja 420 Medioita 46

Sain messengerissä viestin joltakin narkkarilta, joka uhkasi seuraavan kerran täälläpäin käydessään hakata minut tiputuskuntoon. Ilmeisesti olin loukannut häntä jotenkin kommentissani Runopojan kuolemaan liittyvässä uutisjutussa. No minähän tietenkin siitä niin peljästyin, että minun oli ihan pakko katumuksen merkkinä perustaa Jimi Karttusen muistokanava tänne, kun en muutakaan keksinyt. Lepää rauhassa kaunis prinssi.

Granitin hakuhistoria Granitin hakuhistoria
Persujen puolueohjelma Persujen puolueohjelma
Snibedi snab Snibedi snab
Kekkonen ei ollut persu Kekkonen ei ollut persu
Persitalibanit Persitalibanit
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
Luolaston pojat Luolaston pojat
Mutku maahanmuutto Mutku maahanmuutto
Persujen painajainen Persujen painajainen
Purra: "Sehän ei meille käy" Purra: "Sehän ei meille käy"
Liberaalit Liberaalit
Persu-magat Persu-magat
Monikulttuuri Monikulttuuri
Ihana nainen Ihana nainen
Miten se olikaan? Miten se olikaan?
Persun auto Persun auto
Pesulla Pesulla
Hollywoodin agenda! Hollywoodin agenda!
Granitin tiedonhankinta Granitin tiedonhankinta
Senkin Senkin
Olikin persu Olikin persu
Keskustelua Nakuankan kanssa Keskustelua Nakuankan kanssa
Autistit vauhdissa Autistit vauhdissa
Älä komppaa äärioikeista Älä komppaa äärioikeista
 440 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
17.11.2025 18:32:19
[ + 1 | ]

Liberaalit

[84519] [1000012085.jpg] [0.03 MB] [480x480] [] []
1000012085.jpg

persut

(247)  · 

maga

(61)  · 

sivistys

17.11.2025 18:49:26
#727162 [+3] Piilota Suosittele

Libtard-ämmä on unohtanut tuosta sanasta "familiar" prefiksin "un", mutta sehän on ymmärrettävää, kun ottaa huomioon tuon viimeisen sanan.
t. kuulemma magapersu

17.11.2025 18:53:24
#727164 [+-] Piilota Suosittele

>>727162
Mitä vittua sä selität?
Tai jos nyt sitte kuiteski sanotaan sun olevan oikeessa, niin kerro kuinka vitussa konservatismi muka olisi jotenki sivistyneempi juttu?

18.11.2025 14:10:20 | 14:10:53
#727243 [+-] Piilota Suosittele

>>727164 No vittu onhan se. Liberalismiin kuuluu katumellakointi, terrorismi, kirjojen poltto jne, konservatismi on jo nimensä mukaisesti rauhallista ja säilyttävää. Kumpi sinusta on sivistyneenpää, liberaalien riehuminen ja rikkominen vai konservatiivien rauhallisuus ja säilyttäminen?

Ja ennen kuin alat paasaamaan ja ulisemaan jotakin vammavasemmistolaista humanistipaskaa, muista että kysyit sivistyneisyydestä, et muusta.

[ 7 viestiä | ]