Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois! Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Vasemmisto sairaus Vasemmisto sairaus
Satu ❤ Satu ❤
Jiri Keronen pian(?) ex-persu Jiri Keronen pian(?) ex-persu
Neekerin NATO ulinat Neekerin NATO ulinat
Rehellisyys on 1. Rehellisyys on 1.
Koulut voidaan avata Koulut voidaan avata
Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018 Tehdäänpä Hesarin vaalikone 2018
tulevaisuus tulevaisuus
Mikko ja bensa. Mikko ja bensa.
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
Nykykoulu ja pisa -tulokset.. Nykykoulu ja pisa -tulokset..
Muutama kuva 29. Muutama kuva 29.
Puola ei ryssää kumartele. Puola ei ryssää kumartele.
Demari Demari
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Eu Eu
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Hutisalon hutiretket Hutisalon hutiretket
Hiluigi Clintonelli Hiluigi Clintonelli
Iltasanomat propagandaa välissä. Iltasanomat propagandaa välissä.
Nousi 0,70€, että no joo.. Nousi 0,70€, että no joo..
Lahden demari Eerik Mantere Lahden demari Eerik Mantere
Sanna Sanna
 167 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.25 MB, 2 tiedostoa
26.04.2026 00:51:00
[ + 2 | ]

Purra, Lindtman ja Tytti

[87667] [tiedosto_1.jpg] [0.17 MB] [922x1152] [] []
tiedosto_1.jpg
[87666] [tiedosto_2.jpg] [0.08 MB] [736x1355] [] []
tiedosto_2.jpg

persut

(247)  · 

demarit

(141)  · 

sdp

(559)
26.04.2026 09:17:59
#750993 [+2] Piilota Suosittele

Aletaan saavuttaa jenkki tasoa, politiikka lähenee kyllä tai ei settejä aka 0 tai 1
Surullista että jotku jaksaa uskoa vas/oikeisto setteihin suomessa, samaa paskaa tulee olemaan seuravaat 8 vuotta ainakin.

26.04.2026 10:35:53
#750995 [+-] Piilota Suosittele

Saa nähdä kenet pääministeri Lindemanne aikoo saada valtiovarainministeriksi seuraavaan hallitukseen viimeaikaisten ulostulojen jälkeen. Kilpailevan työväenpuolueenhan Demakot on linjanneet ulos hallitusyhteistyöstä jo aikojen alusta saakka ja Kepulaisilla ei varmaan ole hinkua vetää toista saarikkoaariaa. Vaihtoehdoiksi jää Sekoomus tai Vassarit.

26.04.2026 13:54:12
#751028 [+1] Piilota Suosittele

>>750995 Taas sitten sekoomuksen kanssa on se, että sdp painostas niitä perumaan
tiettyjä leikkauksia ja verotusten laskua, josta voi tulla eriäviä mielipiteitä.

Sdp:n ainoa toivo saada enemmistö hallitus aikaan olisi toivoa riittävää äänimäärää
vihreille ja vassareille, joiden kanssa saa yhteistyön.

Eli käytännössä pallo on keskustalla, että lähtevätkö ovimattopuolueeksi, vai
tuleeko homma kaatumaan mahdottomana.

[ 3 viestiä | ]