Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 816 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Prinsessa Sanna Prinsessa Sanna
Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on
Fake News presidentti Dumpsterista Fake News presidentti Dumpsterista
the way forward the way forward
Perussuomalaiset. Perussuomalaiset.
Trump ja twitter Trump ja twitter
Oppia nuoremmille. Oppia nuoremmille.
Persuja ei saa kritisoida Persuja ei saa kritisoida
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Sanna taas. Sanna taas.
Ja miten sitten kävikään.. Ja miten sitten kävikään..
Taas Marinaa. Taas Marinaa.
Nyt tulee rahaa. Nyt tulee rahaa.
Paavo Pyhä Paavo Pyhä
Demari TAAS valehtelee. Demari TAAS valehtelee.
VOI SAAT.. VOI SAAT..
Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja
Äärioikeisto ja muutama kuva. Äärioikeisto ja muutama kuva.
Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä
Vain elämää. Vain elämää.
Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa
Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Persut petti kansan jälleen Persut petti kansan jälleen
 387 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.34 MB, 2 tiedostoa
06.04.2025 20:24:19
[ + 0 | ]

Iikka ja Riikka

[79942] [tiedosto_1.jpg] [0.11 MB] [1170x762] [] []
tiedosto_1.jpg
[79941] [tiedosto_2.jpg] [0.23 MB] [1200x1600] [] []
tiedosto_2.jpg

miina

(16)  · 

iikka kivi

(24)  · 

riikka purra

(59)  · 

psykoosi

(71)  · 

mielisairaus

(55)
06.04.2025 20:35:26
#691160 [+5] Piilota Suosittele

Eikä yllätys mitään muuta kuin syyllistämistä tarjolla.
Kertoo sitten kanssa, että miten tuo naapuri pysäytetään kun kerran
luukkua piti ruveta aukomaan.

Kyllä siellä facen puolellakin muutama varmasti maksettu mielensäpahoittaja
parin aidon sekopään kanssa iltalehden otsikon allakin oli itkemässä, miten
tämä on paha marjastajille ja mahdollisesti humanitääriselle porukalle.

Ikäänkuin noilla vatipäillä olisi kuvitus että kumpaakaan tapahtuu sodanaikana...

06.04.2025 21:19:23 | 21:20:50
#691183 [+2] Piilota Suosittele

jos se sota hävitään niin ei siellä ole mitään suomalaisia siviilejä sen jälkeen
kummassakaan tapauksessa ei varmaan tee isoo käytännön eroo onko sielä suomalaisten jättämiä miinoja vai pelkästään niitä toisia

06.04.2025 21:48:09
#691190 [+3] Piilota Suosittele

Nykyaikasissa miinoissa on kyllä jo paikantimet mihin ne on laitettu, niin ihan joka miina voidaan kerätä sieltä pois kun niitä ei enää tarvita.

[ 6 viestiä | ]