Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vaalitulos Vaalitulos
Suursilakan kootut 🤣 Suursilakan kootut 🤣
Putinin trollin äkykkyys osa 476 Putinin trollin äkykkyys osa 476
Suomen Trump 🤣 Suomen Trump 🤣
demari demari
Jotain rajaa! Jotain rajaa!
Aloitetaan uusi kierros demarilla Aloitetaan uusi kierros demarilla
Samariinin ajatukset Samariinin ajatukset
Hyvin meni taas 🤦‍♂️ Hyvin meni taas 🤦‍♂️
Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
No niin... No niin...
Demarit ja keskusta 😂 Demarit ja keskusta 😂
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Alivaltiosihteeri - Tuhansien järkien maa Alivaltiosihteeri -  Tuhansien järkien maa
Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh! Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh!
Ylen kaksinaismoralismi. Ylen kaksinaismoralismi.
Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on
"Vasurit loukkaantuvat helposti" "Vasurit loukkaantuvat helposti"
Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä
Mikko ja bensa. Mikko ja bensa.
Emma Emma
Sanna TV 2 Sanna TV 2
Trudeau. Trudeau.
 413 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
25.01.2025 06:37:06
[ + 3 | ]

Vihiriät

[77355] [tiedosto.jpg] [0.17 MB] [715x1187] [] []
tiedosto.jpg

vihreät

(423)  · 

ohisalo

(37)  · 

kusetus

(54)
25.01.2025 07:06:24
#675923 [+6] Piilota Suosittele

Kuten sanottu niin kukaan ei kannattaisi vihreitä tai vasemmistoa ellei se olis heille kannattavaa bisnestä. Sit on erikseen radikaalit nuoret ja vähän vanhemmatkin jotka taistelee aatteesta mutta eivät ymmärrä olevansa vain sätkynukkeja eturintamassa.

25.01.2025 07:28:33
#675924 [+4] Piilota Suosittele

>>675923
Niin eli idiootit, noi käyttää niitä härskisti hyväkseen, osa niistäkin on idioott.. siis kaikki ne idiootteja ovat aina olleet, mutta kelle ei raha kelpaisi?

Miksi tätä ei näy uutisisssa? Tuosta riittää jaettavaksi jopa Ukkolan kolumnille olla "oikeata mieltä" tai hämätä jollain vasemmistolle epäolennaisen epäedullisella.

25.01.2025 09:00:30
#675927 [+3] Piilota Suosittele

Tuulivoima saa tuotantotukea.
Eli jokainen tuulinen päivä maksaa veronmaksajille ja näin parinkympin alkupääomalla (ei liikevaihdolla) pystyy kusettamaan valtiolta kymmeniä miljoonia tukina.

Kyselin joskus aiheesta naamakirjassa Ville Niinistöltä ja jostain syystä heppu esti.

[ 3 viestiä | ]