Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 826 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Alivaltiosihteeri - Tuhansien järkien maa Alivaltiosihteeri -  Tuhansien järkien maa
Yle propagandaa taas 25. Yle propagandaa taas 25.
SDP ja väärä säästäminen SDP ja väärä säästäminen
Political Correctness Political Correctness
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Putin (zoomaa) Putin (zoomaa)
Koiron transformaatio Koiron transformaatio
Muutama kuva 24. Muutama kuva 24.
Joe Rogan - Antifa Joe Rogan - Antifa
Letsgobrandon Letsgobrandon
Huumeet ei ole hyväksi. Huumeet ei ole hyväksi.
Viherpiipertäjät asialla :D Viherpiipertäjät asialla :D
Ruotsin lähiövertailua Ruotsin lähiövertailua
Redskins Owner Caves To Leftist Mob Decides To Change Team Name Redskins Owner Caves To Leftist Mob Decides To Change Team Name
SoyBoy SoyBoy
Janne M. Korhonen Janne M. Korhonen
Pasilassa ärtymystä havaittavissa Pasilassa ärtymystä havaittavissa
sininen puolue? sininen puolue?
tissit tissit
Puola ei ryssää kumartele. Puola ei ryssää kumartele.
Patsas ja Sannalehti. Patsas ja Sannalehti.
Rahaa palaa.. Rahaa palaa..
Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä? Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä?
Marin itäraja Marin itäraja
 594 näyttökertaa, 2 viestiä, 4.42 MB, 1 tiedosto
20.03.2024 02:24:28
[ + 0 | ]

Pillupuhelin taas äänessä

[68943] [tiedosto.mp4] [4.42 MB] [1280x720] [57.96s] [] []

eva biaudet

 · 

bidee

(5)  · 

hullu

(115)  · 

huora

(185)  · 

ryssä

(246)  · 

kätyri

 · 

mielisairas

(29)
20.03.2024 14:53:36
#607442 [+1] Piilota Suosittele

Mikä se Pillupäiväkirjat oli? Oli mikä oli, Kyrpäpäiväkirjoja ei julkaistaisi ollenkaan paitsi luolastossa.

21.03.2024 00:54:59
#607648 [+-] Piilota Suosittele

Mitä tämä oikein yrittää kertoa sillä, että edes sotatilassa ei voi luopua
oikeudesta suojella elämää ? Tokko yleensä sodassa ainakin toisen osapuolen
koko helevetin idea on yrittää suojautua valloitusta yrittävää osapuolta vastaan ?

Venäjä käyttää härskisti hyväksi vanhoja herrasmiessääntöjä, joille
tässä maailmantilanteessa pitäisi ymmärtää olla antamatta sen kummempaa painoarvoa.

Saas nähä, että saadaanko ihan aseellinen konflikti kesään mennessä, kun
venäjän puolelta ruvetaan suorastaan ajamaan näitä tunkeutujia metsien kautta tänne.

Mutta joka tapauksessa ennemmin puolan malli, missä raja on oikeasti kiinni ja
valvottu, kun, että tänne kävellään laumoittain asylumia hoilaten ja sitten
kadotaan viranomaisilta kun taustoja käydään läpi.

[ 2 viestiä | ]