Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Taistelevien työläisten eturintama! Taistelevien työläisten eturintama!
Pääministeri instituutio Pääministeri instituutio
Politiikkaa Politiikkaa
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Helppoa, kun sen osaa Helppoa, kun sen osaa
Mutti Marin Mutti Marin
Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle
Vasemmisto & äänestäjä Vasemmisto & äänestäjä
Kumpaa äänestäisit! Kumpaa äänestäisit!
Sanna Sanna
Keijon konsti Keijon konsti
LOL, Kokoomus LOL, Kokoomus
Politiikka Politiikka
Timcast Timcast
Orpo Orpo
Samariinin ajatukset Samariinin ajatukset
jotain yhteistä jotain yhteistä
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
Polpotiikkaa Polpotiikkaa
Herlin Herlin
Melkoinen mainos 🤣 Melkoinen mainos 🤣
Meemit. Meemit.
Miljonäärivero Miljonäärivero
 594 näyttökertaa, 2 viestiä, 4.42 MB, 1 tiedosto
20.03.2024 02:24:28
[ + 0 | ]

Pillupuhelin taas äänessä

[68943] [tiedosto.mp4] [4.42 MB] [1280x720] [57.96s] [] []

eva biaudet

 · 

bidee

(5)  · 

hullu

(115)  · 

huora

(185)  · 

ryssä

(246)  · 

kätyri

 · 

mielisairas

(29)
20.03.2024 14:53:36
#607442 [+1] Piilota Suosittele

Mikä se Pillupäiväkirjat oli? Oli mikä oli, Kyrpäpäiväkirjoja ei julkaistaisi ollenkaan paitsi luolastossa.

21.03.2024 00:54:59
#607648 [+-] Piilota Suosittele

Mitä tämä oikein yrittää kertoa sillä, että edes sotatilassa ei voi luopua
oikeudesta suojella elämää ? Tokko yleensä sodassa ainakin toisen osapuolen
koko helevetin idea on yrittää suojautua valloitusta yrittävää osapuolta vastaan ?

Venäjä käyttää härskisti hyväksi vanhoja herrasmiessääntöjä, joille
tässä maailmantilanteessa pitäisi ymmärtää olla antamatta sen kummempaa painoarvoa.

Saas nähä, että saadaanko ihan aseellinen konflikti kesään mennessä, kun
venäjän puolelta ruvetaan suorastaan ajamaan näitä tunkeutujia metsien kautta tänne.

Mutta joka tapauksessa ennemmin puolan malli, missä raja on oikeasti kiinni ja
valvottu, kun, että tänne kävellään laumoittain asylumia hoilaten ja sitten
kadotaan viranomaisilta kun taustoja käydään läpi.

[ 2 viestiä | ]