>>597229 Miten olis kehitysapu nollaan ikuisesti? Velkaantuvalla valtiolla ei ole varaa lapioida rahaa ulkomaille. Sitten joskus tulevaisuudessa jos velat on maksettu pois ja budjetti on ylijäämäinen... Vähennetään verotusta ja edelleen jätetään neekerit hoitamaan omat asiansa.
Aikoinaan minä jopa fanitin suomessa tehtäviä asioita vaikka maksoivatkin paljon. Nyt niitä ei tehdä suomessa ja maksavat paljon. Vain tyhmä hankkii juttunsa suomesta. Minä en hanki. Murto-osalla saan EU-alueelta tuotteita suomen hinnoista. Toki kaikkiin tämä ei päde, mutta erittäin moneen asiaan.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Ryssät on sotarikollisiakin.
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo
Jokainen oikeiston mellakka mene samalla kaavalla
Tosimiesten camikivat..
Alivaltiosihteeri - Tuhansien järkien maa
Ministeri Mikkonen 🤦♂️
Paavo 🤦♂️
Arvovalinta.
venäjän pelastaja
Mitäpä niistä faktoista..
Jussi taas laukoo totuuksia.
Mutti Marin
Sanna taas.
Juutalaiset pankkiirit hallitsee maailmaa
Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista.
Teemu on hieno mies(?)
sininen puolue?
Soteuudistus.
kaikkien aikojen suomalaisten rahojen ryöstö Marinin johdolla