Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Mestari Mestari
Virgin voting Virgin voting
Lemmy Lemmy
Ydinasenappini nytkähtelee! Ydinasenappini nytkähtelee!
Kepu ja tunnin juna Kepu ja tunnin juna
Jeesuksella on asiaa Jeesuksella on asiaa
Vihreät ja ei korruptoituneisuus Vihreät ja ei korruptoituneisuus
Keskusta 2. Keskusta 2.
Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle
Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa. Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa.
Unelma on jo hyvällä alulla. Unelma on jo hyvällä alulla.
Sannan arvopohjat. Sannan arvopohjat.
Veronmaksaja. Veronmaksaja.
Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta
Nykykoulu ja pisa -tulokset.. Nykykoulu ja pisa -tulokset..
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
Jotain rajaa! Jotain rajaa!
Yle propagandaa taas 6. Yle propagandaa taas 6.
Pasilassa ärtymystä havaittavissa Pasilassa ärtymystä havaittavissa
Jiri Keronen pian(?) ex-persu Jiri Keronen pian(?) ex-persu
Oli uutisissa.. Oli uutisissa..
Politiikkaa, muttei erotiikkaa Politiikkaa, muttei erotiikkaa
Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava Eveliina Heinäluoma, SDP ääniharava
 462 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto
06.09.2022 07:33:23
[ + 3 - | ]

Mitäpä niistä faktoista..

[67226] [20220906_073254.jpg] [0.34 MB] [945x525] [] []
20220906_073254.jpg

vihreät

(423)  · 

idiotismi

(11)
06.09.2022 18:02:06 | 18:04:59
#597270 [+-] Piilota Suosittele

>>597206

Se onnistuisi kyllä. Peräkärri fillariin ja matkaan. Täytyy vaan palkata väkeä vähän lisää. Mistä palkkarahat?

Sitten tuohon raidehommeliin. Valtio sössi raidehommilinsa totaalisesti. Raiteilla kulki ennen rahtia ja paljon. Sitten tuli päättäjän ahneus ja rahtihintaa sekä laatua pudotettiin. Firman omistajat huomasivat, ettei VR:n kyydissä kannata enää kuljettaa mitään. Tulee kuljetus kumipyärillä koko matka halvemmaksi kuin terminaali - raide - terminaali. Lisäksi VR:n vaunujen agrigaatit olivat luokattoman huonoja. Tamro menetti yli 20 miljoonan euron kuljetuksen samaan syyhyn. Sen jälkeen alkoi massasiirtyminen kumipyörille.

07.09.2022 01:30:23
#597350 [+-] Piilota Suosittele

>>597206
Ei varmaan teollisuuden autoilua lasketa yksityisautoiluun. Isommissa kaupungeissa yksityisautoilun määrän vähentäminen on ihan positiivista, toki nää sekopäät yleensä ulisee ku landel ajetaan autolla vaikka siellä ei ole vaihtoehtoa.

[ 6 viestiä | ]