Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Yle propagandaa taas 30. Yle propagandaa taas 30.
Vihiriät Vihiriät
Ei ollutkaan persuvastaista Ei ollutkaan persuvastaista
Polpotiikkaa Polpotiikkaa
vihreät de gröna vihreät de gröna
Usa laivasto peak performance Usa laivasto peak performance
Hyvin pissishallitus vetää. Hyvin pissishallitus vetää.
Paleface on natsi t. elokapina Paleface on natsi t. elokapina
Yle propagandaa taas 32. Yle propagandaa taas 32.
I Was Fired From Vice Magazine I Was Fired From Vice Magazine
Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
Persut petti kansan jälleen Persut petti kansan jälleen
Vihreiden älykkyys osa 445. Vihreiden älykkyys osa 445.
Böö! Karkki vai kepponen nekrut? Böö! Karkki vai kepponen nekrut?
Tuttu lainaus kirjasta. Tuttu lainaus kirjasta.
Iiris ja Krista Iiris ja Krista
Sanna on isänmaallisesti suuntautunut. Sanna on isänmaallisesti suuntautunut.
Ylen kaksinaismoralismi. Ylen kaksinaismoralismi.
Meemi Meemi
lolmao lolmao
Sanna Sanna
Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi? Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi?
Hesari 🤣 Hesari 🤣
 512 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.74 MB, 4 tiedostoa
05.09.2022 20:04:15
[ + 6 - | ]

Sanna taas kärähti valehtelusta.

[67220] [01.jpg] [0.75 MB] [1080x1697] [] []
01.jpg
[67219] [20220905_200216.jpg.png] [0.52 MB] [800x600] [] []
20220905_200216.jpg.png
[67218] [20220905_200218.jpg.png] [0.07 MB] [580x450] [] []
20220905_200218.jpg.png
[67217] [20220905_200222.jpg.png] [0.4 MB] [600x600] [] []
20220905_200222.jpg.png

05.09.2022 21:36:10
#597188 [+4] Piilota Suosittele

Saattoihan se soittaakin. Kännissä ja läpällä.

Tai vastasi sähköpostiin:
"Yes. Finnlant stronk! Finnlant rich! Finnlant will pay. Njet problem! Finnlant stronk, Finnlant rich!"

07.09.2022 21:30:32 | 21:30:45
#597498 [+-] Piilota Suosittele

No on nyt tylsää taas jollain, jos hoitaisi työnsä, kiinnostaisi edes yhtä paljon kuin NL:n tilaamat kuparilauteet Kekkosen aikana.

[ 2 viestiä | ]