Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 809 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

MAGA 420 MAGA 420
Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
Black Lives Matter Exposed! Black Lives Matter Exposed!
Faktaa. Faktaa.
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla.. Tutun näköinen paita tuossa vasemmalla..
Väärin päätetty natosta! Vitun demarit! Väärin päätetty natosta! Vitun demarit!
Puheenjohtaja tentissä puhuttua.. Puheenjohtaja tentissä puhuttua..
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
Ylen alennustila osa 2 Ylen alennustila osa 2
Päivän termi Päivän termi
Fake News presidentti Dumpsterista Fake News presidentti Dumpsterista
Oli uutisissa.. Oli uutisissa..
Käsi ylös jos yllättyi Käsi ylös jos yllättyi
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
Persun psykoosi Persun psykoosi
samaistuin samaistuin
Kärnä kurmottaa.. eiku.. Kärnä kurmottaa.. eiku..
Dosentti 🤦‍♂️ Dosentti 🤦‍♂️
Kehari idiootti suvakki Kehari idiootti suvakki
Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään
Esa rankaisee Esa rankaisee
 715 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.5 MB, 1 tiedosto
18.11.2020 20:03:57
[ + 6 - | ]

E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!!

[49536] [en-ma-mitaan-sanonu.mp4] [2.5 MB] [853x480] [] []

huutista

(26)  · 

joka

(9)  · 

tuutista

18.11.2020 20:36:34
#410618 [+-] Piilota Suosittele

YLlätäävää. Niin yllättävää. Poliitikko kääntää heti takkinsa. Ei pysty edes myöntämään omaa sanomaansa.
Yllättynyt olen suuresti. Politiikka on kuin uskonto. Puolustellaan kuin pedofiiliä konsanaan. Mutta se tuo niin hyvä mielen jokaisen huulille kun poliitikko sanoo jotain.

19.11.2020 02:04:43
#410721 [+-] Piilota Suosittele

Tätä se on näillä paskan jauhajilla ja helppoahan se on lässyttää, kun siitä ei joudu minkäänlaiseen vastuuseen. Olikos se joskus vielä siten, että kansanedustajaksi kelpuutetaan vain hyvämaineisiksi ja rehellisiksi tunnetut henkilöt?

21.11.2020 06:16:22 | 06:16:55
#411477 [+-] Piilota Suosittele

Halla-Ahoa on Tynkytetty, rynkytetty, ja jynkytetty enemmän ja pahemmin kuin ketään muuta, ja onpahan tuo saanut jo tuomionkin, että harvempi meistä pystyisi samaan, siis vielä jatkamaan. Onnea vaan kulipäälle. Kulipää ei ole idiootti.

[ 8 viestiä | ]