Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vasemmisto sairaus Vasemmisto sairaus
Aloitetaan uusi kierros demarilla Aloitetaan uusi kierros demarilla
Hiluigi Clintonelli Hiluigi Clintonelli
Vafemmifto Vafemmifto
IS propagandaa. IS propagandaa.
Rehellisyys on 1. Rehellisyys on 1.
Tarina kahdella kuvalla. Tarina kahdella kuvalla.
uskovaiset uskovaiset
Ihana ja älykäs Suvi Ahonen Ihana ja älykäs Suvi Ahonen
Vasemmisto & äänestäjä Vasemmisto & äänestäjä
20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta Kiljunen ja Kamu sekä vaikeeta
Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil
Alex Jones Ding Dong Alex Jones Ding Dong
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
MoonTv MoonTv
Luolastolainen psykologilla Luolastolainen psykologilla
Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️ likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️
Sanna taas suorittaa 🤣 Sanna taas suorittaa 🤣
Yle propagandaa taas 32. Yle propagandaa taas 32.
Yin ja yang. Yin ja yang.
Mielenosoitus Mielenosoitus
 599 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.58 MB, 1 tiedosto
25.08.2022 16:22:47
[ + 10 | ]

Sanna taas suorittaa 🤣

[66917] [Screenshot_20220825-162207_Twitter.jpg] [0.58 MB] [1080x1709] [] []
Screenshot_20220825-162207_Twitter.jpg

sanna marin

(322)
25.08.2022 20:30:30
#595166 [+2] Piilota Suosittele

vähemmän pissis olisi kiittänyt maininnasta. Kyllähän keskimäärin ihmiset haluaisivat tuollaisesta tiedon.

No, toisaalta, pääministeri on muutenkin toiminut täyttä tietoisuutta vailla oikeastaan ihan alusta asti, mutta en arvannut sen olevan harkittu valinta.

25.08.2022 22:43:06 | 22:43:45
#595193 [+-] Piilota Suosittele

>>595188
Monesti ne, jotka lähtevät ns. "ovet paukkuen" (myös parisuhteissa) jäävät odottamaan jotakin reaktiota. Kun sellaista ei tule niin... He ottavat uudelleen yhteyttä. Tätä kutsutaan uusiodraamaksi. Myös työelämässä olen kohdannut samaa, mutta kaikkein eniten tätä esiintyy eri someissa.

26.08.2022 09:13:50
#595250 [+1] Piilota Suosittele

>>595188 Tuosta huomaa että mökellät omias niin ku rizardi. :D Minä sain kyllä permabannit tyhjästä etkä sinä kehari edes tiedä mikä minun aikasempi profiili oli

26.08.2022 14:11:55 | 14:13:12
#595279 [+1] Piilota Suosittele

>>595259 Ei ollu eikä edes Rizardi. Täytyy olla erityisen läski ja homo ja elämässä epäonnistunut juoppo että olis ikinä käyttänyt nimimerkkiä Rizardi. Jos minun nimimerkki olis ollu Rizardi asuisin varmaan jossaki uusimaalaisessa radanvarrella olevassa demariänkyröiden loppusijoituskylässä ja olisin saanu puoluekirjan tarjoaman suojatyöpaikan opettajana alalla jonka yksityisen puolen palkkatöihin ammattitaito mulla olis sekä vajaa että vanhentunu. Vai mitä rapunaama?

[ 17 viestiä | ]