Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 865 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Jos.. Jos..
Sdp Sdp
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
herkkä joulunäytelmä herkkä joulunäytelmä
Demonit hästää Demonit hästää
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Me naiset Me naiset
Taas Marin aiheutti uuden kohun! Taas Marin aiheutti uuden kohun!
Vitun virpojat Vitun virpojat
Äärioikeisto ja muutama kuva. Äärioikeisto ja muutama kuva.
Tynkkynen exposaa eloapinat Tynkkynen exposaa eloapinat
Ohisalo. Ohisalo.
Politiikka tiivistettynä Politiikka tiivistettynä
SDP SDP
Rokotusta ja elatusmaksuja. Rokotusta ja elatusmaksuja.
Hallitustunnustelut aloitettu Hallitustunnustelut aloitettu
Kepu lupaa Kepu lupaa
Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua! Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua!
Ylen alennustila osa 2 Ylen alennustila osa 2
SoyBoy SoyBoy
Vihreää itkua. Vihreää itkua.
miten Trumputtimen mieli toimii miten Trumputtimen mieli toimii
Vasurit ja vihreät Vasurit ja vihreät
 607 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.75 MB, 2 tiedostoa
10.04.2022 09:05:32
[ + 3 - | ]

Putinin hyödyllisiä idiootteja.

[63546] [Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1080x724] [] []
Screenshot_20220410-090304_Twitter.jpg
[63545] [Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg] [0.51 MB] [1078x1781] [] []
Screenshot_20220410-090322_Samsung-Internet.jpg

demarit

(141)  · 

putin

(186)
10.04.2022 13:33:57
#562322 [+-] Piilota Suosittele

Ja asiaa ei saanut Iltalehden sivuilla kritisoida.
Aivan jatkuvalla syötöllä tuli vain, että kommenttiasi ei hyväksytä, vaikka kuinka taas siisti. Minulta taisi olla kiellettynä Tuomiojan nimen sanominen tai jotain muuta pähkähullua taas.

10.04.2022 13:46:32 | 15:53:28
#562328 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä itsekkin pohjoismaista puolustusliittoa mielummin kannatan kuin NATOa. Ei olisi niin paljon USA:n pallo nilkassa. Vai onko kekkulille itsenäisen päätösvallan rajoittaminen ikävä juttu vain jos EU sitä tekee?

11.04.2022 18:00:59
#562592 [+1] Piilota Suosittele

>>562457 Eipä ollu 😋
Ei kannattais uskoa kaikkea mitä geiwei väittää. Ei näytä teillä muilla demareilla olevan kiirettä Erkin ulostu(s)loja suittimaan mutta muitten puolueitten pölöpäiden tuomitseminen kyllä sujuu

[ 11 viestiä | ]