Mjaa.. noh.. jos homma ois tyyliin meatles monday, ja sen 400g jauheliha paketin sijaan saisin maanantaisin 400g guugunaa niin voisin antaa ääneni vihreille.. :3
[
1 viestiä
|
]
⭰
Me naiset
Sannaa taas ❤️
Pääministeri instituutio
Paras aprillipila tähän asti.
ylen kiukuttelusta
Vitun virpojat
Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look
Heh
Hallituksen propagandaa.
Lisää veroa
Jussi Halla-aho pormestariksi
Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh!
Political Correctness
Kari tiesi
Ripulia ahdistaa
Sannako se paha on?
Kivenheitto
Putinin hyödyllisiä idiootteja.
Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich