Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 831 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Pari kuvaa 3 Pari kuvaa 3
Paavo presidentiksi! Paavo presidentiksi!
Ylen kaksinaismoralismi. Ylen kaksinaismoralismi.
Vihreiden typeryys. Vihreiden typeryys.
Veronmaksaja. Veronmaksaja.
GOD EMPERIOR GOD EMPERIOR
sinun lompakkosi sinun lompakkosi
Yle propagandaa 37. Yle propagandaa 37.
Kehari idiootti suvakki Kehari idiootti suvakki
Se ois kohta joulu. Se ois kohta joulu.
sanna kukkarossa sanna kukkarossa
Rasmuslaisten logiikka Rasmuslaisten logiikka
Lol, Keskusta Lol, Keskusta
Siinähän se sitten tuli taas Siinähän se sitten tuli taas
Somppulat Somppulat
Brooklynin ampuja. Ullatus. Brooklynin ampuja. Ullatus.
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois! Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
Stea Stea
E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!! E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!!
muista kättä toisten taskuun muista kättä toisten taskuun
SDP mainos SDP mainos
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren! Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren!
 472 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
21.03.2022 08:04:20
[ + 4 | ]

Ei meillä ole korruptiota...

[62891] [20220321_070352.jpg.png] [0.07 MB] [616x693] [] []
20220321_070352.jpg.png

korruptio

(19)  · 

vittu sä oot tyh

21.03.2022 08:07:26
#557434 [+-] Piilota Suosittele

4700e/kk lastensäätiössä??? Oon luullu että ne on osittain vapaaehtoistyötä. Mjaa no eipä yllätä että huijausta tuokin.

21.03.2022 08:11:15
#557436 [+-] Piilota Suosittele

Oikeistolainen unelma. Jos oltaisiin vuosien varrella enemmän äänestetty vasemmistoa, totakin palkkaa oltaisiin jo kohtullisettu vuosia sitten, eikä koko härdelliä olisi tullut

21.03.2022 08:26:26 | 08:26:51
#557440 [+-] Piilota Suosittele

Pedofiilit hakeutuvat aina töihin tällaisiin paikkoihin koska pääsevät sielä parhaiten käsiksi lapsiin, ja ihmiset osaa vähiten epäillä jotain lapsisäätiötä sellaisesta toiminnasta

21.03.2022 23:13:31
#557620 [+-] Piilota Suosittele

Mää en anna penniäkään organisaatioille jotka ei käytä niitä käytännössä lyhentämättömänä hädän alasille. Esimerkiksi veteraanikeräyksiin ei lähde enää jeniäkään eikä millekkään kusetuspuljulle jonka johtajat nauttii aivan tolkuttomista palkoista alemmista piruista puhumattakaan. Suomalainen ku antaa kympin niin siitä menee varmaan 9 euroa kaiken vitun maailman välikäsille ja se yks euro sitten jaetaan ulkomaalasten välikäsien ja logistiikan kans. Siitä saattaa sitten mennä 10 centtiä saatana itte asiaan jos sitäkään. Veteraanirahastollaki taitaa olla miljoonaomasuus vaikka isänmaan oikeita sankareita on enää kourallinen tai puolikas enää jälellä. Oisivat saatana jakanee ne rahat sillon ku ois vielä voineet nauttia niistä etes jotenki. Nyt ne fyffet menee siihen, että joku korealainen neekeri palkataan köyttämään ne sänkyihin ja vaihtamaan vaipat kerran viikossa.

22.03.2022 00:33:17
#557636 [+-] Piilota Suosittele

Lasten eteen annettujen varojen varastaminen on todella vanha ajatus. Eihän sitä muuten sijaisperheeksi pääsisikään.

[ 7 viestiä | ]