>>550601 Taitaa olla Kiina jenkeille sen verran iso rahottaja, että ei ne uskalla arvostella kinuskeja systemaattisesta ja dystopisesta terrorismista mitä ne harrastaa omiaan kohtaan puhumattakaan vaikka uiguureista.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil
SDP
joe pedo
Keskusta 2.
Tarja Halonen Neuvostovakooja
Luottamus poliisin voi ehkä rakoilla..
Hallituksen propagandaa.
Valinnan vaikeus..
Ei meillä ole korruptiota...
Ja miten sitten kävikään..
Ylen alennustila osa 2
Politiikkanappula osa 778
Meemit.
Mitäpä niistä faktoista..
Espoo
Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat
LOL, Kokoomus
Hyvää yötä nekru..
Miten se olikaan?
Mestarikin on koukkunokka
Joe-setä tykkää vapaudesta
Nii!
Upeaa, mahtavaa!
Täälläkin saa valita sukupuolensa ilmoitusluontoisesti