Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vasemmiston taloustieto. Vasemmiston taloustieto.
Ellen DeGeneres Enabled Gay Executive To Sexually Assault Staff Ellen DeGeneres Enabled Gay Executive To Sexually Assault Staff
Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa. Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa.
MAGA 420 MAGA 420
Tynkkysen tuomio.. Tynkkysen tuomio..
I Was Fired From Vice Magazine I Was Fired From Vice Magazine
Keskusta myös 🤣 Keskusta myös 🤣
Mikko ja bensa. Mikko ja bensa.
Alkon tj. Alkon tj.
Vihreää itkua. Vihreää itkua.
Vasemmiston älykkyys.. Vasemmiston älykkyys..
Virheiden ämmäkaartin mainos Virheiden ämmäkaartin mainos
Vaalitulos Vaalitulos
Ruotsin tie Ruotsin tie
Kulttilaiset sevattu Kulttilaiset sevattu
HS propagandaa osa 20 HS propagandaa osa 20
Ihana Sanna ❤ Ihana Sanna ❤
Missä BLM? Missä BLM?
Lievä persufobia akalla. Lievä persufobia akalla.
Alex Jones Ding Dong Alex Jones Ding Dong
Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Hiluigi Clintonelli Hiluigi Clintonelli
Tilastoa Tilastoa
Ryssät on sotarikollisiakin. Ryssät on sotarikollisiakin.
 463 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto
11.02.2022 22:29:48
[ + 3 | ]

Sananvapaus..

[61638] [20220211_212548.jpg] [0.26 MB] [898x1197] [] []
20220211_212548.jpg

12.02.2022 00:35:17
#547051 [+-] Piilota Suosittele

Onkohan tämän lain nojalla sensuroitu mitään vai jäikö kuolleeksi pykäläksi, kuitenkin vuoden vanha juttu ainakin.

12.02.2022 16:37:20 | 16:38:19
#547136 [+-] Piilota Suosittele

Käsittääkseni tuo "lapo" sensuurilista, eli käytännössä lähinnä homo- ja 18+ teinipornosensuuri, todettiin ainakin jossain vaiheessa EU-oikeuden vastaiseksi nettineutraliteetin osalta että operaattori estää liikennettä ilman oikeuden päätöstä. Ainakaan sitä ei käyttänyt suurin osa operaattoreista enää herran aikoihin, olisiko siinä ollut osasyy siihen että asiasta piti säätää sitten lailla.

Se vanha salainen lista jonka ylläpito oli puhtaasti poliisin oikkujen hallussa, sopi kyllä tällaista avointa paremmin neuvostosuomalaiseen mielenlaatuun missä mitään ei kerrota ja mistään ei keskustella, valittaa jos kehtaa niin höhö leimataan se vaikka pedariksi.

[ 5 viestiä | ]