Voi voi kun on taas kekkulilla ja näemmä Aleksillakin vähän heikot tiedot. Annas kun Antero auttaa.
Nato-jäsenyys toisi Suomelle velvoitteen varata osa omista puolustusvoimista jonkun toisen Nato-maan mahdolliseen puolustamiseen. Koskee ammattisotilaita, ei varusmiehiä tai reserviläisiä.
Nato-hakemuksessaan Suomi neuvottelisi joukkojen koosta. Mahdollisena määränä pidetään prikaatin vahvuista osastoa eli noin 5 000 sotilaan kokoista joukkoa.
>>547049 Tällä hetkellä lähinnä janalla kohdassa "en osaa sanoa", mutta jos pitäisi nyt veikata mihin suuntaan tulevaisuudessa kallistuu, niin varmaan sinne liittymisen suuntaan.
[
8 viestiä
|
]
⭰
Luolastolainen psykologilla
Politiikkaa
Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa.
Sanna taas kerran.
Demari
Vasemmat
Huutista 🤣
Suvakkipojan taivas
Suomi.
Taloudesta
The Left wants to abolish the Police....does the Black community