Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 894 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Suomen media 🤦‍♂️ Suomen media 🤦‍♂️
Olisit äänestänyt paremmin! Olisit äänestänyt paremmin!
Vihreää itkua. Vihreää itkua.
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Vihreiden logiikka Vihreiden logiikka
Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️ Keskusta, maatalouden asialla 🤦‍♂️
Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään
No niin... No niin...
Stubb. Stubb.
Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️ Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️
Halla ja Biden Halla ja Biden
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei. Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look
Persuja ei saa kritisoida Persuja ei saa kritisoida
Boomer Boomer
Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana
Sanna taas. Sanna taas.
Frumppi rakentaa muurin yay! Frumppi rakentaa muurin yay!
Junkkari väläyttelee.. Junkkari väläyttelee..
Yle propagandaa taas 21. Yle propagandaa taas 21.
Hallitus suorittaa Hallitus suorittaa
Väestönvaihto Väestönvaihto
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
 469 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto
24.01.2022 12:38:13
[ + 2 | ]

Keskisormi politiikalle?

[60966] [20220124_113730.jpg.png] [0.01 MB] [751x452] [] []
20220124_113730.jpg.png

Äänestys

(6)
24.01.2022 12:52:34
#542460 [+3] Piilota Suosittele

Selkeä kertomus siitä mihin politiikka on mennyt. Moni, moni, moni kansalainen on samoilla kantimilla, ettei poliitikalla saada suomen edun kannalta päätöksiä. Kaikki päätökset ovat olleet huonoksi. Kokoajan pahemmaksi menee. Eipä siinä. Yksityinen sairausvakuutus ja siihen se menee. Julkista puolta ollaan lakkauttamassa.

24.01.2022 12:54:50
#542463 [+1] Piilota Suosittele

>>542460 Turha sitten ihmetellä miksi julkisen puolen laukkauttamisen seurauksena rikostilastot räjähtävät.. :3
Mutta ne pelkää eniten kellä on eniten menetettävää.. siksi on joskus ihan hyvä ettei ole mitään.. :D

24.01.2022 14:00:54 | 14:01:40
#542486 [+-] Piilota Suosittele

Jos on, niin ei onnistunut, kun pääministeripuolue tulin aika kovalla äänimäärällä toiseksi.

24.01.2022 14:52:16
#542496 [+1] Piilota Suosittele

kokoomuslaiset on ahkeria äänestäjiä. mikähän olis tilanne kun äänestysprosentti olis 80. taitais olla muut edella ja kokoomus jäljessä.

24.01.2022 15:32:52 | 15:34:52
#542511 [+-] Piilota Suosittele

Olisiko persujen parasta olla hiljaa, eikä päästää päättömyyksiä populismiin?
Vaipua sinne Vihreiden varpujen sekaan ja huudella vaikka seuraavissa eduskuntavaaleissa, että kunnallisveroa on laskettava.

24.01.2022 18:39:06
#542572 [+-] Piilota Suosittele

Ei ole ei. Suurinosa äänesti tyhjää koska ei tiennyt ketä äänestää ja miten vaikuttaisivat. Itsellenikään ei valjennut ketä äänestäisin joten jätin äänestämättä. Miksi menisin äänestään jotain mitä kadun hyvin isolla todennäköisyydellä?

[ 9 viestiä | ]