autokoulu autokoulu
mällit kurkkuun mällit kurkkuun
Invisible hugbuddy :3 Invisible hugbuddy :3
tämä onkin minun paikka :3 tämä onkin minun paikka :3
Tyäukot Tyäukot
Shock'n'awe_kuvakom Shock'n'awe_kuvakom
Lasikaupoilla Lasikaupoilla
Kissapyssy Kissapyssy
anime anime
jekku jekku
Rissotto marinaara Rissotto marinaara
Doge Doge
you rang :3 you rang :3
Kyllä Kyllä
Pokemon tarinan alku. Pokemon tarinan alku.
Taidetta janoaville Taidetta janoaville
Mitä piraatti sanoo? Mitä piraatti sanoo?
mustan kahvi mustan kahvi
kjeh röäh jenkkirautta se olla pittääh kjeh röäh jenkkirautta se olla pittääh
Suurinkvisiittori Suurinkvisiittori
Homosaatio Homosaatio
I hate muslins!! I hate muslins!!
Panisin Panisin
Lappalaiset on saastaisia Lappalaiset  on saastaisia
 467 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 24.01.2022 12:38:13
[ + 2 | ]

Keskisormi politiikalle?

[60966] [20220124_113730.jpg.png] [0.01 MB] [751x452] [] []
20220124_113730.jpg.png

Äänestys

(6)
24.01.2022 12:52:34
#542460 [+3] Piilota Suosittele

Selkeä kertomus siitä mihin politiikka on mennyt. Moni, moni, moni kansalainen on samoilla kantimilla, ettei poliitikalla saada suomen edun kannalta päätöksiä. Kaikki päätökset ovat olleet huonoksi. Kokoajan pahemmaksi menee. Eipä siinä. Yksityinen sairausvakuutus ja siihen se menee. Julkista puolta ollaan lakkauttamassa.

24.01.2022 12:54:50
#542463 [+1] Piilota Suosittele

>>542460 Turha sitten ihmetellä miksi julkisen puolen laukkauttamisen seurauksena rikostilastot räjähtävät.. :3
Mutta ne pelkää eniten kellä on eniten menetettävää.. siksi on joskus ihan hyvä ettei ole mitään.. :D

24.01.2022 14:00:54 | 14:01:40
#542486 [+-] Piilota Suosittele

Jos on, niin ei onnistunut, kun pääministeripuolue tulin aika kovalla äänimäärällä toiseksi.

24.01.2022 14:52:16
#542496 [+1] Piilota Suosittele

kokoomuslaiset on ahkeria äänestäjiä. mikähän olis tilanne kun äänestysprosentti olis 80. taitais olla muut edella ja kokoomus jäljessä.

24.01.2022 15:32:52 | 15:34:52
#542511 [+-] Piilota Suosittele

Olisiko persujen parasta olla hiljaa, eikä päästää päättömyyksiä populismiin?
Vaipua sinne Vihreiden varpujen sekaan ja huudella vaikka seuraavissa eduskuntavaaleissa, että kunnallisveroa on laskettava.

24.01.2022 18:39:06
#542572 [+-] Piilota Suosittele

Ei ole ei. Suurinosa äänesti tyhjää koska ei tiennyt ketä äänestää ja miten vaikuttaisivat. Itsellenikään ei valjennut ketä äänestäisin joten jätin äänestämättä. Miksi menisin äänestään jotain mitä kadun hyvin isolla todennäköisyydellä?

[ 9 viestiä | ]