Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Halla-aholla on asiaa Halla-aholla on asiaa
Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️ Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️
Junssi jauhottaa jälleen Junssi jauhottaa jälleen
Melkoinen mainos 🤣 Melkoinen mainos 🤣
Teksti-tv 14.9.2022 s.103 Teksti-tv 14.9.2022 s.103
Ensi keväänä.. Ensi keväänä..
Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä
Töhrijät. Töhrijät.
Tuttu lainaus kirjasta. Tuttu lainaus kirjasta.
samaistuin samaistuin
Rasmuslaisten logiikka Rasmuslaisten logiikka
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
Sanna on isänmaallisesti suuntautunut. Sanna on isänmaallisesti suuntautunut.
Vihreää harhaa. Vihreää harhaa.
Lisää veroa Lisää veroa
Alkoholin etämyynti Alkoholin etämyynti
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
Bidenin hallinnon juutalaiset Bidenin hallinnon juutalaiset
Juutalaiset pankkiirit hallitsee maailmaa Juutalaiset pankkiirit hallitsee maailmaa
Toiset huolehtii taas ulkomaista.. Toiset huolehtii taas ulkomaista..
retkeily retkeily
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
Sinfoniaa 😁 Sinfoniaa 😁
 564 näyttökertaa, 6 viestiä, 8.32 MB, 1 tiedosto
18.11.2021 17:59:42
[ + 5 | ]

Anna meidän rahat.

[58685] [@yleuutiset_https___t.co_ed3miKZ6J0_2.mp4] [8.32 MB] [1280x720] [] []

turvapaikanhakijat

(5)  · 

bad_eat

18.11.2021 18:24:05 | 18:24:30
#518591 [+1] Piilota Suosittele

Tuohan on paras pummimistekniikka sanoa että: missä meidän ratat. Ihan niinku suomi olis helvetisti velkaa niille jostain

19.11.2021 00:06:28
#518685 [+4] Piilota Suosittele

On onneksi naiset ja lapsetkin mukana. Niinkuin... EI yhden yhtäkään naista tai lasta.

Hallitus haluaa korottaa pakolaisrajoja. Uskomaton Suomea tuhoava hallitus.

On jatkuvalla soitolla kerrottu jengiytymisestä ja ulkomaalaistaustaisten rikoksista. Poliisi on ongelmissa ja pohditaan keinoja, kuinka rikollisuutta laskea. Sillä aikaa Suomea tuhoava hallitus haluaa vain lisää näitä rikollisia ja ongelmien aiheuttajia tänne.

Kelatkaa hei, joku oikeasti on äänestänyt Iiris Suomelaa. Kyllä täytyy niiden henkiliöiden vihata Suomea ja suomalaisia.

19.11.2021 01:35:39
#518697 [+2] Piilota Suosittele

>>518614
Jos kotimaassa on niin pahat oltavat niin luulis että puuro välillä maistuu :D "We want our money!" Vittu on myyty hyvin kyllä kela näille neekereille jotka tulee hakee rahaa seinästä.

[ 6 viestiä | ]