Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 810 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda. Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda.
Sofia Virta - vihreät Sofia Virta - vihreät
Suomi. Suomi.
Perussuomalaiset. Perussuomalaiset.
Charlesin tapaiset taas näkee natseja. Charlesin tapaiset taas näkee natseja.
rankka viikko rankka viikko
Marin ja vaaleanpunainen pantteri Marin ja vaaleanpunainen pantteri
Henriksson ja suomalaisten karkoitus Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Teksti-tv 14.9.2022 s.103 Teksti-tv 14.9.2022 s.103
Politiikka-kompassin käsitys politiikka-kompassista Politiikka-kompassin käsitys politiikka-kompassista
Emma Emma
Demarit vetää taas satasella seinään Demarit vetää taas satasella seinään
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta
Yle propagandaa taas 6. Yle propagandaa taas 6.
Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren! Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren!
Marinin jo ties monesko huti Marinin jo ties monesko huti
Sanna ja ulkopol. Sanna ja ulkopol.
Kokoomus Kokoomus
Kapitalismi ei toimi Kapitalismi ei toimi
Anna meidän rahat. Anna meidän rahat.
Mutti Marin Mutti Marin
Persu-meemejä Persu-meemejä
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
joe pedo joe pedo
 326 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
12.11.2021 00:39:22
[ + 2 - | ]

Tilastoa

[58390] [20211111_233838.jpg] [0.12 MB] [1512x1512] [] []
20211111_233838.jpg

yrittäjät

14.11.2021 23:56:32
#516368 [+-] Piilota Suosittele

Yhtään ei pysty ymmärtämään, että miksi pk-yritykset pysyvät kokoomuksen kannattajina. Ideanaan kun on mm. pk-yritysten kustannuksella suuryritysten etujen, sekä niille tukien ajaminen.

15.11.2021 05:13:05
#516434 [+-] Piilota Suosittele

et ilmeisesti ymmärrä pk-yrittäjän ja suuryritysten eroa, mutta ei se mitään. Ethän ole älykkyydelläsi kovinkaan kuuluisa täälläkään

16.11.2021 03:04:32
#517654 [+1] Piilota Suosittele

>>517190
Kyllä noi ihan selkeästi häiritsee käsitystä kevyestä kuvien jakoon keskittyvästä sivustosta. En ole koskaan ollut kissakuvien fani, mutta noiden ja turrien "ansiosta" jopa kissakuvatkin on tervetulleempia.

[ 6 viestiä | ]