Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Jotain outoa.. Jotain outoa..
Vähän demaria iltaan. Vähän demaria iltaan.
DoZentti. Twitter on "suojattu" :D DoZentti. Twitter on "suojattu" :D
Emma Emma
hyvä vastaus hyvä vastaus
Vasemmisto Vasemmisto
Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on
Keskusta myös 🤣 Keskusta myös 🤣
Yle propagandaa 37. Yle propagandaa 37.
Siksi PS Siksi PS
Persut Persut
Rahaa palaa.. Rahaa palaa..
SDP uusi logonsa! SDP uusi logonsa!
Pelleilyä Helsingissä Pelleilyä Helsingissä
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
Lisää vihreää siirtymää 🤦‍♂️ Lisää vihreää siirtymää 🤦‍♂️
Somppulat Somppulat
Harri, vanha paljuhomo Harri, vanha paljuhomo
Ruotsin tie Ruotsin tie
Marin🤣 Marin🤣
Samariinin ajatukset Samariinin ajatukset
Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia? Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia?
MTV3 alennustila. MTV3 alennustila.
Mestari Mestari
 485 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
23.10.2021 16:55:03
[ + 3 | ]

Sannako se paha on?

[57709] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [720x333] [] []
tiedosto.jpg

kekkonen

(24)  · 

marin

(115)
23.10.2021 17:02:27
#510035 [+3] Piilota Suosittele

Ja paska puhetta.
Kesäisin ne juhlat olisi ollut kultarannassa naantalissa, mutta virallisesti tamminiemessä ja kultarannassa saunotettiin / juotettiin kekkosen aikaan valtiomiehiä, yritysjohtoa ja joskus harvoin korkeakulttuuri porukkaa.
Kekkosen aikaan kansan suosimat viihde ja kulttuuri tähdet eivät helpolla saaneet kutsua edes linnan juhliin.

23.10.2021 17:03:00
#510036 [+2] Piilota Suosittele

Samoin keisari Nero järjesti useita päiviä kestäviä bakkanaaleja. So what. Nyt eletään vuotta 2021, eikä julkisten varojen tuhlaaminen ole millään muotoa hyväksyttävää. Miksi sen ymmärtäminen on äärivasemmistolaiselle populistille niin vaikea ymmärtää?

23.10.2021 17:07:52
#510037 [+2] Piilota Suosittele

Aika outoa maalittamista Marinia kohtaan. Ensin vingutaan siitä kun syö valtion piikkiin ja nyt tällasta sontaa.. Ihan ku muut pääministerit tai politikot ei olis tehnyt jotain ton tyylistä. En oo mikään Sanna Marinin fanittaja, mutta tää on jo melko naurettavaa.. Arvostelisivat edes niistä poliittisista päätöksistä eikä tämmösestä turhanpäiväsestä paskasta.

[ 4 viestiä | ]