Boss fight: Jew King of Thorns Boss fight: Jew King of Thorns
Poison Killer Squad Lider Poison Killer Squad Lider
pimeyden voimat pimeyden voimat
mamu panee mamu panee
Kortsut lenkkareihin Kortsut lenkkareihin
Darwinin-palkinto ansaittu Darwinin-palkinto ansaittu
lammas lammas
Pimeyden voimat 2 Pimeyden voimat 2
xDDDDDDDDD xDDDDDDDDD
Hyvvää juhannusta Hyvvää juhannusta
Kiukku Trump Kiukku Trump
Jos metsään haluat mennä nyt... Jos metsään haluat mennä nyt...
Garfielf emotionally abuses John and then kills himself Garfielf emotionally abuses John and then kills himself
heil kotler heil kotler
Pasi Pasi
Tosimiehen T-paita Tosimiehen T-paita
Beach bitch Beach bitch
Dabbelu Dabbelu
Allahin suunnitelma Allahin suunnitelma
Ketä? Ketä?
Iridescent Iridescent
Olen saapunut kotiin! Olen saapunut kotiin!
awoo awoo
Menkää töihi! Menkää töihi!
 437 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto
23.10.2021 08:38:53
[ + 4 | ]

Denmari, totta kai.

[57704] [Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg] [0.43 MB] [1080x952] [] []
Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg

kunnianloukkaus

23.10.2021 08:53:32
#509939 [+1] Piilota Suosittele

Saisivat erottaa puolueesta, mutta uutinen ei kerro suoraan mitä tuo mätisäkki teki.
Uutisen mukaan oli mennyt henkilökohtaisuuksiin arvostelemalla Facebook Kokkola sivulla syytteen nostaneen terveyttä.
Kommentit oli kuitenkin poistettu, mutta sitäkään ei ole kerrottu, että kenen toimesta.

23.10.2021 09:57:57
#509960 [+2] Piilota Suosittele

Minusta saisi tulla pakkorokotus kaikille. Samalla voitaisiin tehdä pakko muuallekin. Pakko käydä töissä. Jos et kävisi ei tule mitään tukea. Kaikki tuki pitäisi poistaa. Olisi pakko olla sopusuhtainen tai muuten veroprosentti noususi 20%

Alkaisi tuloksia tulemaan kaikille. Jos ei tulisi, sitten rehuksi.

23.10.2021 21:14:29
#510146 [+-] Piilota Suosittele

Se on aina vähän hankala juttu jos omalla nimellä ja naamalla rupeaa kirjottelemaan ihan mitä sattuu. Tietenkään kukaan meistäkään ei tiiä vaikka koko konkkaronkka jouduttas syytettyjen penkille ku ohan täälläkin nappulasta puhumattakaan ollu sen verran eksoottisia nää tekstit vaikka ne onki vaan huumoria ja tavallista paskanjauhantaa.

[ 6 viestiä | ]