Tfw naisesi kääntelee kylkeä mutta et huomaa koska olet zen :3 Tfw naisesi kääntelee kylkeä mutta et huomaa koska olet zen :3
Kumman sanaan luottaisit? Kumman sanaan luottaisit?
Spede korkkaa kaljan Spede korkkaa kaljan
Hyvästi Hyvästi
Oi ei Oi ei
realistinen ammuntapeli realistinen ammuntapeli
abc abc
chad chad
Kissani Kissani
vähän rimputusta vähän rimputusta
onnellinen perhe onnellinen perhe
200 channels, nothing but cats >:3 200 channels, nothing but cats >:3
Koiraihmisten elämä vs. kissaihmisten elämä :3 Koiraihmisten elämä vs. kissaihmisten elämä :3
keksi otsikko keksi otsikko
Veistäjä Veistäjä
False Positive - Sentinel (1/2) False Positive - Sentinel (1/2)
laitilan mämmi laitilan mämmi
Turpaan tulee Turpaan tulee
Yomawari: Night Alone (suosittelen ekat 3min ainakin) Yomawari: Night Alone (suosittelen ekat 3min ainakin)
Pertinlaakson kulttuuri rikastuu osa IV Pertinlaakson kulttuuri rikastuu osa IV
suami suami
Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version Sabaton - Kingdom Come: Deliverance - Manowar cover version
Luolaston vaikutus Luolaston vaikutus
piu piu piu piu
 437 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto, 23.10.2021 08:38:53
[ + 4 | ]

Denmari, totta kai.

[57704] [Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg] [0.43 MB] [1080x952] [] []
Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg

kunnianloukkaus

23.10.2021 08:53:32
#509939 [+1] Piilota Suosittele

Saisivat erottaa puolueesta, mutta uutinen ei kerro suoraan mitä tuo mätisäkki teki.
Uutisen mukaan oli mennyt henkilökohtaisuuksiin arvostelemalla Facebook Kokkola sivulla syytteen nostaneen terveyttä.
Kommentit oli kuitenkin poistettu, mutta sitäkään ei ole kerrottu, että kenen toimesta.

23.10.2021 09:57:57
#509960 [+2] Piilota Suosittele

Minusta saisi tulla pakkorokotus kaikille. Samalla voitaisiin tehdä pakko muuallekin. Pakko käydä töissä. Jos et kävisi ei tule mitään tukea. Kaikki tuki pitäisi poistaa. Olisi pakko olla sopusuhtainen tai muuten veroprosentti noususi 20%

Alkaisi tuloksia tulemaan kaikille. Jos ei tulisi, sitten rehuksi.

23.10.2021 21:14:29
#510146 [+-] Piilota Suosittele

Se on aina vähän hankala juttu jos omalla nimellä ja naamalla rupeaa kirjottelemaan ihan mitä sattuu. Tietenkään kukaan meistäkään ei tiiä vaikka koko konkkaronkka jouduttas syytettyjen penkille ku ohan täälläkin nappulasta puhumattakaan ollu sen verran eksoottisia nää tekstit vaikka ne onki vaan huumoria ja tavallista paskanjauhantaa.

[ 6 viestiä | ]