Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

aivotonta menoa aivotonta menoa
Kaksoisstandardi. Kaksoisstandardi.
Remu Remu
Tapetaan persut Tapetaan persut
Joko Media tai Sanna valehteli. Joko Media tai Sanna valehteli.
Tarina Tarina
Pakkotyö Pakkotyö
Virheä logiikka Virheä logiikka
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c “You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
Lievä persufobia akalla. Lievä persufobia akalla.
Putinin trollien palkka laskenut taas. Putinin trollien palkka laskenut taas.
MTV3 alennustila. MTV3 alennustila.
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois! Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Haudalle kusija Haudalle kusija
Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa
Vihreiden uusi puheenjohtaja. Vihreiden uusi puheenjohtaja.
SDP SDP
Henriksson ja suomalaisten karkoitus Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Persun psykoosi Persun psykoosi
neekerit saa turpaansa neekerit saa turpaansa
Mestari Mestari
Politiikka Politiikka
Biden servaa Trumpetin Biden servaa Trumpetin
 433 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto
23.10.2021 08:38:53
[ + 4 | ]

Denmari, totta kai.

[57704] [Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg] [0.43 MB] [1080x952] [] []
Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg

kunnianloukkaus

23.10.2021 08:53:32
#509939 [+1] Piilota Suosittele

Saisivat erottaa puolueesta, mutta uutinen ei kerro suoraan mitä tuo mätisäkki teki.
Uutisen mukaan oli mennyt henkilökohtaisuuksiin arvostelemalla Facebook Kokkola sivulla syytteen nostaneen terveyttä.
Kommentit oli kuitenkin poistettu, mutta sitäkään ei ole kerrottu, että kenen toimesta.

23.10.2021 09:57:57
#509960 [+2] Piilota Suosittele

Minusta saisi tulla pakkorokotus kaikille. Samalla voitaisiin tehdä pakko muuallekin. Pakko käydä töissä. Jos et kävisi ei tule mitään tukea. Kaikki tuki pitäisi poistaa. Olisi pakko olla sopusuhtainen tai muuten veroprosentti noususi 20%

Alkaisi tuloksia tulemaan kaikille. Jos ei tulisi, sitten rehuksi.

23.10.2021 21:14:29
#510146 [+-] Piilota Suosittele

Se on aina vähän hankala juttu jos omalla nimellä ja naamalla rupeaa kirjottelemaan ihan mitä sattuu. Tietenkään kukaan meistäkään ei tiiä vaikka koko konkkaronkka jouduttas syytettyjen penkille ku ohan täälläkin nappulasta puhumattakaan ollu sen verran eksoottisia nää tekstit vaikka ne onki vaan huumoria ja tavallista paskanjauhantaa.

[ 6 viestiä | ]