Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Keheenköhän tämäkin propaganda puree Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata
Tarina kahdella kuvalla. Tarina kahdella kuvalla.
Rotupuhtaus täytyy säilyttää. Rotupuhtaus täytyy säilyttää.
Yle - tuo logiikan ja järjen jättiläinen Yle - tuo logiikan ja järjen jättiläinen
Sanna Sanna
Kongressiehdokkaan viisauksia Kongressiehdokkaan viisauksia
GOD EMPERIOR GOD EMPERIOR
Vihreä ekonomisti 🤦‍♂️ Vihreä ekonomisti 🤦‍♂️
Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä
Vain elämää. Vain elämää.
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Putinin hyödyllisiä idiootteja. Putinin hyödyllisiä idiootteja.
Henriksson ja suomalaisten karkoitus Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Ylen alennustila osa 2 Ylen alennustila osa 2
Kela Kela
Kaksoisstandardi. Kaksoisstandardi.
Faktaa. Faktaa.
Demari TAAS valehtelee. Demari TAAS valehtelee.
Sanna Sanna
Marinin äo on 40 🤦‍♂️ Marinin äo on 40 🤦‍♂️
Arvatkaa oikea versio! Arvatkaa oikea versio!
 525 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
11.10.2021 12:41:28
[ + 4 | ]

Lipsuti lupsis nuol nuol!

[57309] [20211011_124049.jpg] [0.17 MB] [1080x1139] [] []
20211011_124049.jpg

taponen

(5)  · 

marin

(115)
11.10.2021 13:37:23
#507141 [+-] Piilota Suosittele

Pääministerin pitäis pitää kyselytunti johon se pahin puolihullujen osa kansasta vois osallistua. Saatais vastaukset esim deep staten koronahuijaukseen, jossa myrkkypiikeillä yritetää tappaa 50% kansasta ja sitä kautta siirtyä New World Orderiin. Nih!

11.10.2021 19:13:13
#507268 [+1] Piilota Suosittele

Vasemmisto-Taponen taas vauhdissa. Huolestuttavan subjektiivinen ja politisoitunut kaveri poliisissa - ja tuo näitä näkemyksiään jatkuvasti myös julki poliisin ominaisuudessa.

11.10.2021 19:24:02
#507274 [+-] Piilota Suosittele

>>507236
jos et ole lukenut heidän juttujaan.

En ole en. Pysyn mielummin erossa niistä asioista. Mitään järkeä yhen kaverini jutuissakaan mitä se selostaa. Oon vaan sanonu että mulle turha nuista puhua.

[ 10 viestiä | ]