Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Desantti uikuttaa 🤣 Desantti uikuttaa 🤣
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
Viherpiipertäjät asialla :D Viherpiipertäjät asialla :D
Marinin äo on 40 🤦‍♂️ Marinin äo on 40 🤦‍♂️
Jollekin uutinen, täyspäisille ei. Jollekin uutinen, täyspäisille ei.
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O
Every Blog If Trump Loses the Election Every Blog If Trump Loses the Election
Uuninpankkopoika Uuninpankkopoika
Sinfoniaa 😁 Sinfoniaa 😁
Olipa yllätys.. Olipa yllätys..
Hutisalon hutiretket Hutisalon hutiretket
Sanaa anteroille. Sanaa anteroille.
Suomi suorittaa. Suomi suorittaa.
Kommarit 🤦‍♂️ Kommarit 🤦‍♂️
Sanna TV 2 Sanna TV 2
Täälläkin saa valita sukupuolensa ilmoitusluontoisesti Täälläkin saa valita sukupuolensa ilmoitusluontoisesti
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Rokotusta ja elatusmaksuja. Rokotusta ja elatusmaksuja.
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Korruptio ei ole Korruptio ei ole
Jotain rajaa! Jotain rajaa!
Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda. Mitäpä sitä totta puhumaan, koska agenda.
Taas mennään!3 Taas mennään!3
Vasemmat Vasemmat
 638 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.76 MB, 5 tiedostoa, 10.10.2021 20:08:44
[ + 2 | ]

Vasemmiston jäsen..

[57296] [20211002_185633.jpg] [0.12 MB] [1080x998] [] []
20211002_185633.jpg
[57295] [20211010_200659.jpg] [0.09 MB] [582x635] [] []
20211010_200659.jpg
[57294] [20211010_200703.jpg] [0.05 MB] [598x285] [] []
20211010_200703.jpg
[57293] [Screenshot_20211010-193346_Twitter.jpg] [0.88 MB] [1080x1757] [] []
Screenshot_20211010-193346_Twitter.jpg
[57292] [Screenshot_20211010-200721_Samsung-Internet.jpg] [0.63 MB] [1079x1716] [] []
Screenshot_20211010-200721_Samsung-Internet.jpg

elokapina

(118)  · 

kommunistit

(12)  · 

vasemmisto

(216)
10.10.2021 21:53:09
#507054 [+4] Piilota Suosittele

Eikö se paras liike olisi olla tekemättä mitään tai minimoida oma kulutus? Mikä hiton idea se sellainen on, että vaaditaan muita lopettamaan kulutus, jottai voi itse rallattaa ja rellestää, kuin aiemminkin.
Noo, kai sitä noinkin saa huomiokiintiönsä täyteen.

[ 5 viestiä | ]