Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 829 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat Sanna-puhuu-hitaasti-koska-vanhat
Resitance Resitance
Enemmän veroja vai pienemmät palkat? Enemmän veroja vai pienemmät palkat?
Persut petti kansan jälleen Persut petti kansan jälleen
Perunatkin tietää paremmin Perunatkin tietää paremmin
Aatu Aatu
Kikki Mauste öyh möyh Kikki Mauste öyh möyh
Henriksson ja suomalaisten karkoitus Henriksson ja suomalaisten karkoitus
Kari tiesi Kari tiesi
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
Sdpkin putinin puolue. Sdpkin putinin puolue.
Hallitustunnustelut aloitettu Hallitustunnustelut aloitettu
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Vihreiden uusi puheenjohtaja. Vihreiden uusi puheenjohtaja.
Sanna Sanna
20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa 20-luvun homokommari suvakit Neuvostoliitossa
Taas Marinaa. Taas Marinaa.
Vihreät valehtelee taas. Vihreät valehtelee taas.
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
MTV3 alennustila. MTV3 alennustila.
Ne erot.. Ne erot..
Pakkotyö Pakkotyö
Yle propagandaa taas 5. Yle propagandaa taas 5.
Virheiden ämmäkaartin mainos Virheiden ämmäkaartin mainos
 396 näyttökertaa, 12 viestiä, 6.14 MB, 1 tiedosto
01.10.2021 07:09:39
[ + 5 | ]

Tynkkynen exposaa eloapinat

[57070] [tiedosto.mp4] [6.14 MB] [576x1024] [59.23s] [] []

01.10.2021 07:13:17
#504857 [+5] Piilota Suosittele

Näinhän se menee.

Mulistaan ja hulistaan, mutta mitään ei ole tarjota tilalle. Samaan tapaan kuin Likka Kivi. Ei ole minun murhe.

01.10.2021 09:53:13
#504893 [+-] Piilota Suosittele

>>504884

En käytö tiktokkeja. En twitterii, en muitakaan piipittäjien medioita. Face on muutamien tarkoitusten takia olemassa. Sitä en juurikaan seuraa. Hyyyyyvin harvoin sinne mitään lisään. Some kaikessa tarkoituksessaan minulle on luolasto. Siellä kun saa oikeasti vielä keskustella asioista.

01.10.2021 14:24:27
#504923 [+1] Piilota Suosittele

>>504895 Apassi ottaa niin itteensä kaikki. Joo eli siis expose = paljastaa. Finglishiä joo. Pissiksenä itekki käytän vahingossa silloin tällöin ku asioin päivittäin englanniksi.

01.10.2021 14:41:26 | 14:41:47
#504927 [+-] Piilota Suosittele

>>504923
Kyllä minä englantia osaan, mutta minun nuoruudessa silloiset pissikset puhuivat suomea ja ruotsia sekaisin.
Ja kyllä.
Vitutti jo silloin kuunnella sitä suomen kielen raiskaamista

[ 12 viestiä | ]