Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vähän demaria iltaan. Vähän demaria iltaan.
Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä Kiuru, vanha kusimutteri kaikkien häiriönä
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
Puola ei ryssää kumartele. Puola ei ryssää kumartele.
Yle propagandaa taas 8. Yle propagandaa taas 8.
Vasemmat Vasemmat
Trumpin tappaja (huono laatu) Trumpin tappaja (huono laatu)
Yle propagandaa taas 4 Yle propagandaa taas 4
Yle propagandaa taas 17. Yle propagandaa taas 17.
Marinin jo ties monesko huti Marinin jo ties monesko huti
Tosimiesten camikivat.. Tosimiesten camikivat..
Vasurisuvakki 🤦‍♂️ Vasurisuvakki 🤦‍♂️
Bilesannuli on ihminen Bilesannuli on ihminen
Uusi poruķka uudet kujeet! Uusi poruķka uudet kujeet!
Jatkosodan syy - Operatsia Groza Jatkosodan syy - Operatsia Groza
Sanna fanklub kiihtyy 🤣 Sanna fanklub kiihtyy 🤣
Miksi tämä ei toimi ikinä missään? Miksi tämä ei toimi ikinä missään?
Antifasotilas. Antifasotilas.
Janne M. Korhonen Janne M. Korhonen
Oulu Oulu
Letsgobrandon Letsgobrandon
Hallitus 2. Hallitus 2.
Pääministeri instituutio Pääministeri instituutio
Lemmy Lemmy
 396 näyttökertaa, 12 viestiä, 6.14 MB, 1 tiedosto
01.10.2021 07:09:39
[ + 5 | ]

Tynkkynen exposaa eloapinat

[57070] [tiedosto.mp4] [6.14 MB] [576x1024] [59.23s] [] []

01.10.2021 07:13:17
#504857 [+5] Piilota Suosittele

Näinhän se menee.

Mulistaan ja hulistaan, mutta mitään ei ole tarjota tilalle. Samaan tapaan kuin Likka Kivi. Ei ole minun murhe.

01.10.2021 09:53:13
#504893 [+-] Piilota Suosittele

>>504884

En käytö tiktokkeja. En twitterii, en muitakaan piipittäjien medioita. Face on muutamien tarkoitusten takia olemassa. Sitä en juurikaan seuraa. Hyyyyyvin harvoin sinne mitään lisään. Some kaikessa tarkoituksessaan minulle on luolasto. Siellä kun saa oikeasti vielä keskustella asioista.

01.10.2021 14:24:27
#504923 [+1] Piilota Suosittele

>>504895 Apassi ottaa niin itteensä kaikki. Joo eli siis expose = paljastaa. Finglishiä joo. Pissiksenä itekki käytän vahingossa silloin tällöin ku asioin päivittäin englanniksi.

01.10.2021 14:41:26 | 14:41:47
#504927 [+-] Piilota Suosittele

>>504923
Kyllä minä englantia osaan, mutta minun nuoruudessa silloiset pissikset puhuivat suomea ja ruotsia sekaisin.
Ja kyllä.
Vitutti jo silloin kuunnella sitä suomen kielen raiskaamista

[ 12 viestiä | ]