Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 878 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vain elämää. Vain elämää.
Rotupuhtaus täytyy säilyttää. Rotupuhtaus täytyy säilyttää.
Vasemmisto Vasemmisto
Keijon konsti Keijon konsti
Siksi PS. Siksi PS.
Täälläkin saa valita sukupuolensa ilmoitusluontoisesti Täälläkin saa valita sukupuolensa ilmoitusluontoisesti
Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä? Oisko tässä ehkä rasistisin meemi ikinä?
Alkoholin etämyynti Alkoholin etämyynti
Vihreät Vihreät
Muutama kuva Muutama kuva
Esa rankaisee Esa rankaisee
Sote kusetus ja Leevin logiikka Sote kusetus ja Leevin logiikka
the way forward the way forward
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
Suomessa ei ole kulttuuria Suomessa ei ole kulttuuria
Verotusta lisää.. Verotusta lisää..
Alkon tj. Alkon tj.
Hoitajat Hoitajat
Viikon kuumimmat aiheet -lähetys Viikon kuumimmat aiheet -lähetys
Vasurit ja vihreät Vasurit ja vihreät
Vihreiden typeryys. Vihreiden typeryys.
vastuunpakoilu vastuunpakoilu
SDP ja väärä säästäminen SDP ja väärä säästäminen
Sdp:n nuordementiaosasto esittää Sdp:n nuordementiaosasto esittää
 533 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.67 MB, 1 tiedosto
11.09.2021 14:18:07
[ + 7 - | ]

Hutisalo ding dong!

[56622] [Screenshot_20210911-141443_Twitter.jpg] [0.67 MB] [1079x1361] [] []
Screenshot_20210911-141443_Twitter.jpg

11.09.2021 15:16:22
#499733 [+1] Piilota Suosittele

Natsilipun liehuttelu vertautuu hyvin siihen jos ääri-islamistit päättäisivät tallustella kadulla ja ulista oikeudestaan katkoa päitä.

11.09.2021 21:14:22 | 21:14:37
#499854 [+-] Piilota Suosittele

>>499846
Minkälaista näkemistä haluaisit? Poliisi poisti uudenvuoden kulkueelta hakaristilipun ja nyt poliisi poisti kehä I:n ISIS lipun. Haluaisitko että vihaamasi poliitikko vielä itkisi telkkarissa myös ISIS-lipun vuoksi?

11.09.2021 21:55:56
#499885 [+2] Piilota Suosittele

Todellisiin ongelmiin puuttuminen vaatisi selkärankaa, moraalia ja motivaatiota. Mielikuvitusvihollisten aiheuttamiin ongelmiin puuttuminen taas ei vaadi noista mitään, ja sillä saa monen idiootin silmissä suosiopisteitä...

11.09.2021 22:47:33
#499907 [+-] Piilota Suosittele

>>499887
Mielipide tuokin. Tosin samalla logiikalla keskarin näyttäminen vertautuu mihin tahansa käsimerkkiin, esimerkiksi morjestamiseen, eikä siitä ole syytä provosoitua.

Koska nyt kuitenkin sekä natsilippu, että ISIS-lippu edustavat erittäin vastenmielistä näkemystä siitä, mitä ihminen saa tehdä toiselle ihmiselle, ovat ne molemmat länsimaissa aivan syystä myös halveksinnan kohteena ja toivon mukaan myös kiellettyjä esineitä liehutella paraateissa, kulkueissa ja mielenosoituksissa.

12.09.2021 03:02:10
#499979 [+-] Piilota Suosittele

>>499976
Tuskin sentään, mutta ymmärrät varmaan kuitenkin pointin. Joillakin merkeillä ja symboleilla on negatiivinen lataus. Joillakin käsimerkeillä se lataus on niin voimakas, että jos sitä esittelee väärälle ihmiselle, voi tulla nenä kipeäksi. Samoin joidenkin lippujen esittely aiheuttaa ihmisissä voimakkaita reaktioita. Epäilen, että esimerkiksi ISIS lipun esittely aiheuttaa niin voimakkaita reaktioita valtaosassa, että kyseinen lippu ei kauaa heilu.

[ 20 viestiä | ]