Noh, ei se mitään. Veroeuroja kukaan ei kaipaakaan. Sitten alkaa taas alusta business as usual. 45 pakolaista maksaa kuukaudessa valtiolle 300 000 euroa. Elikä valtio maksaa 45 pakolaisen pitämisestä sille taholle tuon verran. ja yllätykseksi siellä on paljon poliitikkoa, spr-liittymää näissä hommissa.
Ehkä on parempi oikeasti vain lopettaa verollinen työnteko, kun ei siitä tule kerran mitään mainittavaa hyötyä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Luolastolainen psykologilla
Vasemmistolainen apustaja taas vauhdissa
Foliohattu
Valta kuuluu kansalle
Valta Kuuluu Kremlille - Oulu
Biden servaa Trumpetin
Jussin kirjoitus.
Joni Jaakola
YLE facebookissa, kun artikkelin aiheena on sananvapaus.
Ilkeät natssit!!
Trump
The Left wants to abolish the Police....does the Black community