luin ton "kasvi kuusta" jutun ja mietin että ei kai kukaa tosissaa kirjota tämmöstä tai ajattele näin. pakko olla trolli. tosin nyt sain vahvistusta sille että ehkä joku oli sittekki tosissaan. vai että tuuli ei riitä tuulivoimaloille, eihän ne muutenkaa kata ku jonku ihan pienen osan siitä sähköstä mitä kulutetaan. ennemmi olis järkee puolustaa isoja jokia ettei joka paikkaa rakennettas voimaloita kun kalojen nousu häiriintyy siitä. nykyään on onneks lohiportaat lähes joka paikassa.
Hekoti heh, oon aina pitänytkin Esko Valtaojaa asiamiehenä. Se vastailee aina huumorilla minun humalassa lähetettyihin sähköposteihin missä kyselen maailmankaikkeuden olemuksesta. :D
[
5 viestiä
|
]
⭰
Nykykoulu ja pisa -tulokset..
SoyBoy
Donald Trump - It Is What It Is (REMIX)
Kyllä trumputtaja vaan on paras
Letsgobrandon
Yle propagandaa taas 5.
Julkinen Kärkkäinen.
Sanna haastattelussa.
Saksa tänään ja ennen..
Marin itäraja
Paavo Pyhä
Elämä on kovaa!
Purra, Lindtman ja Tytti
Jos..
Oppia nuoremmille.
Hyvin pissishallitus vetää.
Sanna
Paleface on natsi t. elokapina
Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan!