Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 824 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Nykykoulu ja pisa -tulokset.. Nykykoulu ja pisa -tulokset..
SoyBoy SoyBoy
Donald Trump - It Is What It Is (REMIX) Donald Trump - It Is What It Is (REMIX)
Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
Letsgobrandon Letsgobrandon
Yle propagandaa taas 5. Yle propagandaa taas 5.
Julkinen Kärkkäinen. Julkinen Kärkkäinen.
Sanna haastattelussa. Sanna haastattelussa.
Saksa tänään ja ennen.. Saksa tänään ja ennen..
Marin itäraja Marin itäraja
Paavo Pyhä Paavo Pyhä
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Purra, Lindtman ja Tytti Purra, Lindtman ja Tytti
Jos.. Jos..
Oppia nuoremmille. Oppia nuoremmille.
Hyvin pissishallitus vetää. Hyvin pissishallitus vetää.
Sanna Sanna
Paleface on natsi t. elokapina Paleface on natsi t. elokapina
Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan! Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan!
Tuttu lainaus kirjasta. Tuttu lainaus kirjasta.
Rosollipuolue. Rosollipuolue.
Hyvin pelattu Donald Hyvin pelattu Donald
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
 816 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.74 MB, 5 tiedostoa, 04.09.2021 06:58:33
[ + 2 | ]

Vihreä siirtymä.

[56364] [20210904_063553.jpg] [0.04 MB] [1080x686] [] []
20210904_063553.jpg
[56363] [20210904_063602.jpg] [0.28 MB] [1080x1253] [] []
20210904_063602.jpg
[56362] [20210904_065052.jpg] [0.1 MB] [1153x964] [] []
20210904_065052.jpg
[56361] [20210904_065246.jpg] [0.09 MB] [1080x1920] [] []
20210904_065246.jpg
[56360] [Screenshot_20210904-065726_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1079x979] [] []
Screenshot_20210904-065726_Twitter.jpg

vihreät

(423)  · 

idiotismia

04.09.2021 12:11:45
#497494 [+1] Piilota Suosittele

luin ton "kasvi kuusta" jutun ja mietin että ei kai kukaa tosissaa kirjota tämmöstä tai ajattele näin. pakko olla trolli. tosin nyt sain vahvistusta sille että ehkä joku oli sittekki tosissaan. vai että tuuli ei riitä tuulivoimaloille, eihän ne muutenkaa kata ku jonku ihan pienen osan siitä sähköstä mitä kulutetaan. ennemmi olis järkee puolustaa isoja jokia ettei joka paikkaa rakennettas voimaloita kun kalojen nousu häiriintyy siitä. nykyään on onneks lohiportaat lähes joka paikassa.

05.09.2021 10:36:21
#497768 [+1] Piilota Suosittele

Hekoti heh, oon aina pitänytkin Esko Valtaojaa asiamiehenä. Se vastailee aina huumorilla minun humalassa lähetettyihin sähköposteihin missä kyselen maailmankaikkeuden olemuksesta. :D

[ 5 viestiä | ]