Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa? Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa?
Toiset huolehtii taas ulkomaista.. Toiset huolehtii taas ulkomaista..
Virgin voting Virgin voting
HS propagandaa osa 20 HS propagandaa osa 20
Demarit Demarit
MAGA 420 MAGA 420
Stea Stea
Ihana nainen Ihana nainen
Hutisalon hutiretket Hutisalon hutiretket
Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Nyt on taas viimesen päälle aivopieru Nyt on taas viimesen päälle aivopieru
Vkk Vkk
Yle propagandaa taas 21. Yle propagandaa taas 21.
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
Saksa! Saksa!
Korruptio ei ole Korruptio ei ole
Käsi ylös jos yllättyi Käsi ylös jos yllättyi
Usa laivasto peak performance Usa laivasto peak performance
Yle propagandaa taas 6. Yle propagandaa taas 6.
Yle propagandaa taas 31. Yle propagandaa taas 31.
Moonman - White Pills Moonman - White Pills
Antifasotilas. Antifasotilas.
Keskusta 2. Keskusta 2.
 817 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.74 MB, 5 tiedostoa, 04.09.2021 06:58:33
[ + 2 | ]

Vihreä siirtymä.

[56364] [20210904_063553.jpg] [0.04 MB] [1080x686] [] []
20210904_063553.jpg
[56363] [20210904_063602.jpg] [0.28 MB] [1080x1253] [] []
20210904_063602.jpg
[56362] [20210904_065052.jpg] [0.1 MB] [1153x964] [] []
20210904_065052.jpg
[56361] [20210904_065246.jpg] [0.09 MB] [1080x1920] [] []
20210904_065246.jpg
[56360] [Screenshot_20210904-065726_Twitter.jpg] [0.23 MB] [1079x979] [] []
Screenshot_20210904-065726_Twitter.jpg

vihreät

(423)  · 

idiotismia

04.09.2021 12:11:45
#497494 [+1] Piilota Suosittele

luin ton "kasvi kuusta" jutun ja mietin että ei kai kukaa tosissaa kirjota tämmöstä tai ajattele näin. pakko olla trolli. tosin nyt sain vahvistusta sille että ehkä joku oli sittekki tosissaan. vai että tuuli ei riitä tuulivoimaloille, eihän ne muutenkaa kata ku jonku ihan pienen osan siitä sähköstä mitä kulutetaan. ennemmi olis järkee puolustaa isoja jokia ettei joka paikkaa rakennettas voimaloita kun kalojen nousu häiriintyy siitä. nykyään on onneks lohiportaat lähes joka paikassa.

05.09.2021 10:36:21
#497768 [+1] Piilota Suosittele

Hekoti heh, oon aina pitänytkin Esko Valtaojaa asiamiehenä. Se vastailee aina huumorilla minun humalassa lähetettyihin sähköposteihin missä kyselen maailmankaikkeuden olemuksesta. :D

[ 5 viestiä | ]