Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 868 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Mitä? Mitä?
Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat
Kokoomus gallupien nro 1. Kokoomus gallupien nro 1.
Brooklynin ampuja. Ullatus. Brooklynin ampuja. Ullatus.
Purra, Lindtman ja Tytti Purra, Lindtman ja Tytti
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä
Muistutus vasemmiston moraalista 😁 Muistutus vasemmiston moraalista 😁
Demonit hästää Demonit hästää
Iiris ja Krista Iiris ja Krista
Kuka onkaan näiden takana? Miksi? Kuka onkaan näiden takana? Miksi?
Fake News presidentti Dumpsterista Fake News presidentti Dumpsterista
Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista. Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista.
Vasemmisto Vasemmisto
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Suvakkipojan taivas Suvakkipojan taivas
Vasemmat Vasemmat
Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia.. Ano ja VKK vouhotti olevansa passi vastaisia..
Faktantarkastus iski :D Faktantarkastus iski :D
Vihreä Emma. Vihreä Emma.
SDP ja väärä säästäminen SDP ja väärä säästäminen
Lisää Sannaa Lisää Sannaa
Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on
Kepu lupaa Kepu lupaa
Ihana ja älykäs Suvi Ahonen Ihana ja älykäs Suvi Ahonen
 769 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto
12.06.2021 19:39:16
[ + 9 - | ]
👑 Plussatuin 12.06.2021.

Äänestä persua

[54447] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [940x788] [] []
tiedosto.jpg

persu

(151)  · 

jussi halla-aho

(60)
12.06.2021 19:46:13
#471383 [+-] Piilota Suosittele

no voi harmi kuumottaako että joutuu tekemään TÖITÄ että saa itsensä elätettyä? ei saa elelläkkään enään valtion rahoilla?

13.06.2021 16:25:21
#471653 [+-] Piilota Suosittele

>>471413
Halpatyövoimaa saadaan toki paikallisistakin, mikäli näemme halliksen hallituksen, näemme aktivointimallin 3, enkä pidätä hengitystä odotellessa, että siitä olisi tulossa syrjäytyneille ja syrjäänymisuhassa oleville kovinkaan mukava malli.

[ 14 viestiä | ]