Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 810 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Melkoinen mainos 🤣 Melkoinen mainos 🤣
Femakolla oli vaikeaa 😢 Femakolla oli vaikeaa 😢
vihreät de gröna vihreät de gröna
demari demari
Puolueiden rahoitusta.. Puolueiden rahoitusta..
Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia? Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia?
Vähän luikuria voi aina laskea. Vähän luikuria voi aina laskea.
Yin ja yang. Yin ja yang.
Propagandaa Propagandaa
Juutalaiset pankkiirit hallitsee maailmaa Juutalaiset pankkiirit hallitsee maailmaa
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
Vihreät valehtelee taas. Vihreät valehtelee taas.
Yle propagandaa taas 4 Yle propagandaa taas 4
Pissis is, what pissis does Pissis is, what pissis does
Sdp Sdp
Galluppeja. Galluppeja.
Meemi Meemi
ken on hulluin ken on hulluin
Arvatkaa oikea versio! Arvatkaa oikea versio!
Iiris ja Krista Iiris ja Krista
Hoitajat Hoitajat
Kari. Kari.
Hutisalo 🤦‍♂️ Hutisalo 🤦‍♂️
Koiron transformaatio Koiron transformaatio
 766 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
08.09.2020 03:22:06
[ + 2 | ]

BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party


maga

(61)  · 

ymca

08.09.2020 14:26:07
#385463 [+-] Piilota Suosittele

>>385402
Mä käytän mun lempparipaitaa hyvin usein. Siinä lukee Suomi-Finland, on leijonalogo (Suomen vaakuna), ja myös vähän pienemmällä Suomen lippu hihassa. En ole kuitenkaan rasisti. Se on vaan hyvä ja komea paita.

08.09.2020 20:08:04
#385543 [+-] Piilota Suosittele

>>385478
Onko isänmaallinen sama kuin törkeä natsi-rasisti joka sytyttää tupakkansa koraanilla tai tooralla? Joskus jopa, voi hirvitys, sateenkaarilipulla!!?

08.09.2020 22:40:55
#385646 [+-] Piilota Suosittele

>>385463
Minunki lempi takki on ALPHA MA-1 ja hihassa suomenlippu. kenkinä käytän maihareita ihan siksi kun ne on tukevat ja pitävät hyvin liukkaammissaki olosuhteissa. Housuina maastohousut tai farkut ja paitana useimmin tumma huppari jollaki logolla. Kivat päällä ja helppo liikkua. Hattuna sään mukaan sukellusvenepipo tai verikauha.

En silti ole rasisti, mutta muut silti haluavat niin luulla. Tykkään vaan pukeutua rennosti...

[ 12 viestiä | ]