Ben Shapiro on oikeistolainen kommentaari ja politiikka Dailywiressa. Monien SJW porukoiden vihaama, koska sanoo transseksuaalisuuden olevan mielisairautta.
>>378009 Tuo on kyllä totta mutta sen logiikkaa en oikein ymmärrä että eka puolustaa lapsia ja sit sen jälkeen ampuu niitä. Plus aito nationalisti ei ampuisi oman maan kansalaisiaan.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Äärioikeisto on pahin..
Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Äänestä persua
Koiron transformaatio
Tynkkynen exposaa eloapinat
officer tatum
Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣
Syökää paska rokotteenne
ryppyreijän_ritarin homostelut
Faktaa.
Tilastoa
Yle sensuuria.
Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!
ken on hulluin
Mutti Marin
Putin, vasemmisto ja natsit.
Samariinin ajatukset
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto