Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 842 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin
Somppulat Somppulat
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Miljonäärivero Miljonäärivero
Meemit Meemit
Kari. Kari.
Vasemmiston jäsen.. Vasemmiston jäsen..
Hallitustunnustelut aloitettu Hallitustunnustelut aloitettu
Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään
Keijon konsti Keijon konsti
En mää niinku.. En mää niinku..
Näin siinä sitten kävi.. Näin siinä sitten kävi..
Antifasotilas. Antifasotilas.
Vasemmisto Vasemmisto
Iiris ja vaalit. Iiris ja vaalit.
Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden
OG discoläpsyttelijä OG discoläpsyttelijä
Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣 Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣
SDP mainos SDP mainos
Rokotusta ja elatusmaksuja. Rokotusta ja elatusmaksuja.
Heh Heh
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
Tynkkynen ja Prinsessa Tynkkynen ja Prinsessa
Äänestä persua Äänestä persua
 695 näyttökertaa, 25 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
15.07.2020 14:43:50
[ + 2 | ]

The Left wants to abolish the Police....does the Black community


abolish the police

15.07.2020 15:11:51
#365044 [+-] Piilota Suosittele

Niin, vassarit ja suvakithan on niitä todellisia rasisteja ja täysin munattomia ämmiä jotka ei muuta osaa tehdä kun itkeä ja marista rasismista. Tuskin niistä kukaan edes töitäkään tehnyt. Olettavat vaan mikä on parasta tummaihoisille ja maahanmuuttajille. Ja ovat kavereita tummaihoisten Kaa vaan ja ainoastaan niiden ihonvärin takia. Huh helvetti miten vastenmielistä porukkaa

15.07.2020 15:19:51
#365047 [+-] Piilota Suosittele

Samaa mieltä siitä, että ilman poliisia olisi kaaos ja tämä koskee käytännössä kaikkia yhteisöjä.

Näiden katuhaastatteluiden ongelma on kuitenkin se, että valikoimalla vastauksia saadaan esitettyä haluttu näkökulma. Olisikin kiva tietää mitä vastasivat ne, joiden vastausta ei julkaistu.

15.07.2020 18:09:37 | 18:30:23
#365085 [+-] Piilota Suosittele

kuinka joku voi vakavalla naamalla ehdottaa että hei poistetaan poliisi
täytyy olla kotoisin turvalliselta hyvältä seudulta ja jokseenkin todellisuudesta vieraantunut

15.07.2020 22:16:14
#365155 [+-] Piilota Suosittele

>>365151 _Selvä_vitun_ceissi_. Miks haluta nähä kaikki jossa olis turhaa materiaalia. Haluakko poliisia vai et? döh miks tästäki pitää vääntää niin vitusti rautalangasta.

16.07.2020 00:24:39
#365196 [+-] Piilota Suosittele

No perkele, poistetaan poliisit. Täys anarkia päälle, jiihaav. ACAB! ACA.. ai vittu, miks löit mua? Nyt ne saatana polttaa mun taloa! Joku soittakaa poliisi paikalle! Hei hei hei, elä jumalauta raiskaa mun lapsia, APUA APUA! Täähän menee ihan hulluudeksi, joku soittakaa apu *PAM* ja taustalla kuuluukin sitte niien raiskattavien lasten äänet ennen ku pamahtelee uudestaan.

16.07.2020 11:32:58
#365252 [+-] Piilota Suosittele

>>365250 Ameriikan vassarit haluaa hävittää poliisin???? Nehän itse sanoo niin? Onko tässä jotain vaikeaa ymmärrettävää? En vastusta mutta tää on niiiiiin selväääääääää. Antifantit ja yms käyttää neekereitä hyväksi oman agendansa saavuttamiseksi ja se on tässä tapauksessa sisällissota. Toki noi idiootit tos videolla ovat nuoria ja tyhmiä.

16.07.2020 13:40:54
#365261 [+-] Piilota Suosittele

>>365253 Entä jos tossa oli kaikki? Mistä tiedät kuin paljon ottanu otantaa ja jutellu ihmisten kanssa? Jos oikeesti vassarit haluaisi että poliisia tarvitaan niin kyllä ne siittä puhuis nuiden äänekkäiden idioottejen päälle.

16.07.2020 15:25:01 | 15:26:49
#365272 [+-] Piilota Suosittele

>>365264 Jospa sit vassarit ei osaa hiljentää kanssa ajattelijoitaan jokka mölisee miten sattuu. Ehkä niiden agenda on luoda kaaosta.

[ 25 viestiä | ]