Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 887 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Puolueiden rahoitusta.. Puolueiden rahoitusta..
Demarit, yrittäjien puolella.. Demarit, yrittäjien puolella..
Onko oikeistolla jotain pimitettävää? Onko oikeistolla jotain pimitettävää?
Stea Stea
Vihreä Emma. Vihreä Emma.
Politiikkaa ja Vittuilua Politiikkaa ja Vittuilua
Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O
Huutista 🤣 Huutista 🤣
demari demari
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Hallitus 2. Hallitus 2.
Vihreät ja ei korruptoituneisuus Vihreät ja ei korruptoituneisuus
Anna meidän rahat. Anna meidän rahat.
neekerit saa turpaansa neekerit saa turpaansa
Hoitajat Hoitajat
Laura Kolehmainen, vassari Laura Kolehmainen, vassari
Homoilu on juutalaista Homoilu on juutalaista
Parempaa rasismia Parempaa rasismia
Taponen 🤦‍♂️ Taponen 🤦‍♂️
Ketä EI kannata äänestää. Ketä EI kannata äänestää.
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei. Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
Trumpin tappaja (huono laatu) Trumpin tappaja (huono laatu)
Saavutuksia. Saavutuksia.
SDP ja väärä säästäminen SDP ja väärä säästäminen
 808 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
06.04.2019 10:12:30
[ + 3 | ]

Lol, Keskusta

[27283] [Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif] [0.17 MB] [500x334] [] []
Lol,-Keskusta-(JackKrauser,-ti-1.2.2011).gif

naurunappula

(682)  · 

keskusta

(51)  · 

gif

(490)  · 

paavo väyrynen

(16)  · 

matti vanhanen

(7)
06.04.2019 12:07:49
#182884 [+-] Piilota Suosittele

koko keskusta pitäis laittaa syytteeseen kaikesta suhmuroinneista. On varmaan suomen korruptuneisin puolue

06.04.2019 12:50:43
#182894 [+-] Piilota Suosittele

>>182884
"Kepu pettää aina"

Sanonta, joka on vanha ja aivan liian todellinen.

Miettikää nyt jumalauta Keskustan äänestäjät, Sipilä nappaa jonkun Bernerin jostain nurkasta ministeriksi. Tuosta noin vaan. Kokoomuslaisempi hirviö kuin Käteinen, Orpo ja Stubb yhteensä. Lastensairaalahuijari ja kaikkea muuta kivaa.
Mutta Sipilä vetää vain "Hieno nainen, viisas ja kaikkea, ministeriksi vaan. Rahat mulle ja hälle."

[ 3 viestiä | ]