Näin siinä kävi. Parempi Suomi on tulossa. Velkojat repivät ja riipivät kansalaisia. Menot lisääntyy, tulot vähenee, bussilinjoja lakkautetaan. Palveluita lakkautetaan, verot nousevat.
Inhimillinen ja parempi Suomi.
Kenelle?
[
8 viestiä
|
]
⭰
Valot päällä, ketään ei kotona
Ellen DeGeneres Enabled Gay Executive To Sexually Assault Staff
Haittasuomalaisten rikollisuus
Yle propagandaa taas 8.
Böö! Karkki vai kepponen nekrut?
Somppulat
Tynkkynen
Ruotsin tie
Politiikka-kompassin käsitys politiikka-kompassista